پاکسازی تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و زوائد بصری در سطح شهر تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از اجرای طرح پاکسازی تابلوهای تبلیغاتی و حذف زوائد بصری درسطح شهر تبریز توسط عوامل این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، اکبر امجدی در توضیح این خبر گفت: تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به عنوان معرف مشاغل، اصناف و کالاهای مورد نیاز به کار می‌روند؛ لیکن در صورتی که استفاده از این تابلوها بی رویه و بدون ضابطه باشد، موجب اغتشاش و آلودگی بصری فضاهای عمومی شهر خواهد شد و چه بسا در برخی موارد، خطرات ایمنی را نیز در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز بنا به وظیفه ذاتی خود پاکسازی این تابلوها را آغاز کرده تا فضاهای عمومی شهر از آرامش بصری لازم برخوردار گردد.

بنا به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، تابلوهای غیراستاندارد، تابلوهای نصب شده در پیاده روها، استندها و بنرهای نصب شده بر روی درختان و موارد مشابه، شامل این طرح پاکسازی می‌شوند.

امجدی تاکید کرد: این طرح به ترتیب در تمامی معابر عمومی سطح شهر اجرا خواهد شد و تا پاکسازی قسمتهای مذکور، ادامه خواهد یافت.

کد خبر 569806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.