احتمال تگرگ، تندباد لحظه‌ای و رگبار در آسمان اصفهان/وضعیت پایدار در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت سامانه نسبتا ناپایدار در استان را باعث افزایش ابر، باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده دانست و گفت: در روزهای دوازده و سیزدهم فروردین‌ماه وضعیت جوی پایدار خواهد بود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار برای امروز بر روی استان است و آسمان در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان استان را تا فردا همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و شمالی استان دانست و افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ و تندباد لحظه‌ای نیز وجود دارد، در دو روز آینده وضعیت جوی پایدار خواهد بود اما امروز رگبار پراکنده را به دلیل وجود ابرهای همرفتی خواهیم داشت که ممکن است با باد نسبتاً شدید همراه باشد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت جوی روزهای جمعه و شنبه را پایدار اعلام کرد و گفت: دما در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه افزایش می‌یابد همچنین دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۲۵ درجه و در سردترین ساعت شبانه‌روز آینده به هشت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی سردترین نقطه استان را بویین‌ومیاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و افزود: گرم‌ترین نقطه استان نیز شهرستان خوروبیابانک با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 565063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.