تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌تازگی مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 به همراه تصاویر جدید آن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از افشاگران خبرهای فناوری مشخصات و قابلیت‌های تبلت لنوو legion Y700 را به همراه چند تصویر از زوایای مختلف آن منتشر کرد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این تبلت به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 به صورت پیش‌فرض با استفاده از رابط کاربری ZUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا خواهد شد. این محصول دارای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش تبلت جدید لنوو از فناوری Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با استفاده از یک باتری بزرگ ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، با هر بار شارژ کردن باتری تبلت ذکر شده می‌توان تا شش ساعت به صورت مداوم با آن بازی کرد. این محصول از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 می‌توان به پشتیبانی از درگاه USB 3.1 نسل دو اشاره کرد. این محصول در رویداد Saver Ecology 2022 در ۲۸ فوریه رونمایی خواهد شد، در این رویداد گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدیدی معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که تبلت گیمینگ Legion Y700 به همراه گوشی گیمینگ Legion Y90 و لپ‌تاپ‌های Legion Y700P و Y9000P رونمایی خواهد شد. لپ‌تاپ‌های جدید شرکت لنوو به تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل و کارت گرافیک RTX 3070 Ti مجهز خواهد بود.

کد خبر 557212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.