دانلود قسمت 17 خاتون کامل [ سریال خاتون قسمت ۱۷ هفدهم ] نسخه اصلی

دانلود سریال خاتون قسمت 17 هفدهم کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 17 خاتون قسمت ۱۷ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال خاتون قسمت 17 هفدهم این هفته در تاریخ دوشنبه 2 اسفند منتشر می شود، در قسمت قبل دیدیم که خاتون به گروه رابین هودی ها می پیوندد و شیرزاد با فشار بیشتر رجب اف هر روز آشفته تر می شود و بقیه ماجراهای را که دیدید توصیه می کنم همین الان قسمت جدید را دانلود و تماشا کنید.

******************************

برای دانلود سریال خاتون قسمت 17 هفدهم لینک زیر را لمس یا کلیک کنید:

دانلود سریال خاتون قسمت 17

******************************

نیم فصل دوم سریال خاتون

نیم فصل دوم سریال «خاتون» در شهر تهرانِ دهه‌ی ۱۳۲۰ روایت می‌شود. تهران به‌عنوان شهری ناامن و نابسامان به تصویر در می‌آید و مردم، درگیر معضلات اِشغال کشور ایران توسط نیروهای متفقین و ضعف حکومت مرکزی برای مقابله با اشغال‌گران در خفقان، فقر و گرسنگی، روزگار می‌گذرانند.

دانلود قسمت 17 خاتون کامل [ سریال خاتون قسمت ۱۷ هفدهم ] نسخه اصلی

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بیوگرافی مهران غفوریان بازیگر سریال خاتون قسمت 17

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد. بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعه طنز لبخند سوم آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال 1375 با بازی در طنز جنگ 39 به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد و در همان سال در سریال های فروشگاه، نوروز ۷۵ و مسابقه پنج حضور پیدا کرد. در سال 1376 مجموعه های سلام سلام، گل های ۷۶ و عروسی ۷۷ را کار کرد. سال 1377 با ساخت مجموعه گل های 77 کارگردانی را نیز تجربه کرد. مجموعه های حرف تو حرف (78)، این چند نفر (78)، گل های ۷۸، گل های ۷۹، طبقه وسط (80)، زیر آسمان شهر 1،2،3 (81-80)، ورود ممنوع ممنوع (82)، همسایه ها (95) و فیلم ویدیویی من پلیس نیستم (89) از ساخته های او هستند که در آن ها ایفای نقش هم کرده است. غفوریان در سریال های جنگ ۷۷، عید آن سال ها (77)، شب روباه (78)، تماشا ۷۹، شبکه سه و نیم، ارث بابام (84)، قرارگاه مسکونی (85)، عید امسال، زن بابا (88)، راه در رو، خانه اجاره ای 1، چمدان (90)، خانه اجاره ای 2 (91)، روزهای بد، به در (92)، سیگنال موجود است، در حاشیه (93)، خاتون، خندوانه (فصل دوم)، سه شو، در حاشیه ۲ (94)، خندوانه فصل سوم (95)، پنچری، خندوانه فصل چهارم (96)، کوبار، خندوانه فصل پنجم (97)، زوج یا فرد، اعجوبه ها (98) به عنوان بازیگر، مجری و کمدین حضور داشته است. بازی در فیلم های سینمایی کلید ازدواج (76)، شارلاتان (83)، انتخاب (83)، کلاهی برای باران، زن بدلی و دختر میلیونر (85)، شیر و عسل، حلقه های ازدواج و پرواز مرغابی ها (88)، فوتبالی ها، سه نفر روی خط و پیتزا مخلوط (89)، جابه جا (91)، کالسکه (92)، مجرد ۴۰ ساله (93)، ۵۰ کیلو آلبالو، ناردون (94)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، آس و پاس (95)، ما خیلی باحالیم، خالتور و داش آکل (96)، ما همه با هم هستیم (97) از دیگر سوابق اوست. غفوریان تجربه حضور در فیلم های ویدیویی و مجموعه های نمایش خانگی هندوانه شب یلدا، توهم، یه آسمون آبی سقف اتاق منه، بی ستاره، کبرا ۰۰۱۱، رفیق فابریک، نردبان چوبی، شوخی با ستارگان، گدایان تهران، سر پیری و معرکه گیری، شام ایرانی، من کارگرم، تلخ اما شیرین، دربست تا لواسون، زندگی به شرط چاقو، دل سپرده، مشعل، شهر امن و امان است، یه اتفاق ساده، عاریه، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه، با من خوش میگذره، قورباغه، خاتون، نیسان آبی، نوبت لیلی، مردم معمولی و جزیره (اختصاصی فیلیمو) را نیز دارد. در سال ۱۳۹۴ در مسابقات خنداننده برتر برنامه خندوانه، به مرحله فینال راه پیدا کرد و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کرد. مهدی غفوریان که در حیطه آهنگسازی فعالیت میکند برادر اوست. برای شما دانلود سریال های روز ایران را قرار می دهیم.

از سال ۱۳۷۶ برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود. غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند. غفوریان در ۲۶ مهر ۱۴۰۰، سر صحنه سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

در زمان دبیرستان شاهد احمدلو که الان بازیگر و کارگردان سینماست، همکلاسی‌ ام بود ، از طرفی من هم علاقه شدیدی به بازیگری داشتم سال 1371 بود که شاهد می‌ خواست یک فیلم برای جشنواره سوره بسازد به هر حال این فیلم با همکاری جفتمون ساخته شد و در اصفهان برنده جایزه اول شد.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست مجموعه آیتمی «جنگ 39» به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و جلوی دروبین رفت.

در مجموعه های «نوروز 75» و «گلهای 76» چهره اش شناخته تر شد اما شهرت اصلی او در سال 1380 با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند شروع شد در این سریال که در سه سری و جمعا 242 قسمت پخش شد ، علاوه بر بازیگری ، کارگردانی آنرا نیز برعهد داشت.

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد، این دو در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند این زوج در نهایت بعد از 4 سال در بهمن 97 صاحب یک دختر بنام «هانا» شدند.

غفوریان سال 1394 در مسابقات خنداننده برتر برنامه خنداونه توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با «امیرمهدی ژوله» مشترکا اول شود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ من هستند.

در سال 1389 اولین فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور جمعی از بازیگران مشهور در تهران افتتاح شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

بخاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشت مجبور شد یکبار تن به عمل جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم او سپس بخاصر آسیب مفصل لگن با رژیم غذایی توانست 53 کیلوگرم ، کاهش وزن بدهد.

غفوریان در 26 مهر 1400 سر فیلمبرداری سریال «نیسان آبی» دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان ، روز بعد تحت عمل موفق جراحی قلب قرار گرفت.

درباره قسمت ۱۷ سریال خاتون

اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. سریال پرستاره‌ای با بازی بازیگرانی هم‌چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. فصل چهارم جوکر منتشر شد که می توانید برای دانلود جوکر فصل چهارم 4 قسمت اول 1 از اینجا اقدام کنید. در این قسمت از سریال جوکر پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، علی صالحی و بهزاد محمدی به هنرمندی پرداخته اند.

مجاز دانلود سامانه دانلود قانونی فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 17 خاتون دعوت می کند.

کد خبر 557109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.