دانلود جوکر فصل چهارم قسمت اول ( سریال جوکر فصل 4 قسمت 1 ) کامل

دانلود جوکر فصل 4 قسمت 1 قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل چهارم قسمت اول با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۱ فصل ۴ جوکر بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.

به گزارش ایمنا مسابقه و سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال 1400 ساخته شده است. که در ادامه دانلود فصل چهارم 4 قسمت اول 1 جوکر تقدیم شما می شود. در این فصل از سریال جوکر پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، علی صالحی و بهزاد محمدی به هنرمندی پرداخته اند.

***************************

برای دانلود جوکر فصل ۴ قسمت ۱ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود جوکر فصل چهارم 4 قسمت اول 1

**************************

دانلود جوکر فصل چهارم قسمت اول ( سریال جوکر فصل 4 قسمت 1 ) کامل

قوانین مسابقه جوکر فصل چهارم قسمت اول سریال جوکر فصل 4 قسمت 1

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند

داستان و روش مسابقه جوکر

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

بیوگرافی یوسف تیموری بازگر فصل چهارم جوکر

یوسف تیموری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است.

شهرت یوسف با سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران از سال 77 شروع شد تا اینکه سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان به اوج محبوبیت رسید

یوسف تیموری واقف متولد 6 دیماه 1358 در تهران، هنرپیشه فیلم و سریال است. از سال 1376 با حضور درمجموعه سرزمین سبز وارد عرصه بازیگری شد. با حضور در مجموعه های طنز سیب خنده و مجید دلبندم به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد. او در سریال های این چند نفر، قطار ابدی (78)، زیر آسمان شهر ۱ (80)، آشتی کنان (82)، کوچهٔ اقاقیا (83)، برای آخرین بار (84)، زندگی به شرط خنده (85)، قرارگاه مسکونی، یک وجب خاک (86)، خط شکن، غیرمحرمانه، ماه عسل (87)، باغ شیشه ای (89)، راه در رو، دست بالای دست، سایه سلطان (90)، تجربه های آقای خوشبخت (91)، خروس (92)، بچه های نسبتاً بد(93)، حالت خاص (94)، پنچری (96)، زوج یا فرد(98)، چوب خط (99) و نوروز رنگی (1400) و فیلم های سینمایی دختر شیرینی فروش (80)، معادله، بوتیک (82)، دختر میلیونر، خواستگار محترم (85)، مجنون لیلی (86)، موش، در شب عروسی، چشمک (87)، پرستوهای عاشق (89)، پا تو کفش من نکن (95)، لازانیا (96)، خرها آدم نمی شوند، تپلی و من، آپاچی، ایکس لارج (97)، شهربانو (98)، تک خال (99) و فیلم های ویدیویی قاتلین پیرمرد (87)، کبری ۰۰۱۱، به روح پدرم، کادوی در به در، هشت (88)، دامادی به نام صفر، یک بام و دو هوا، با من شوخی نکن، گوهر، وفا ۲۰۱۲، کات کلانتری، ارث شیرین، عاشقی با اعمال شاقه، مواظب خودت باش عزیزم، سیا زنگی (89)، کبری ۰۰۱۲ ، ماشین عروس، بچه های عوضی (91)، امیر ۲۰۱۴ (93)، بندرعباس (94) و عروس بندر (97) حضور داشته است. او موفق به کسب مقام بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره تلویزیونی جام جم برای فیلم تلویزیونی غافل شده است. ما برای شما دانلود سریال های جذاب را داخل سایت قرار می دهیم.

شغل دوم او در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم ، زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تایلندی بنام راپان ازدواج کرد ، این ازدواج در حالی صورت گرفت که خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد برای بازیگری مثل من ، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود ، به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند ! در 14 تیر 1399 یوسف تیموری خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم.

همه همکاران را دوست دارم و همانطور که در بیرون از محیط کار با شهاب حسینی صمیمی هستم در حین کار هم جواد رضویان را دوست دارم ولی در این میان یک نفر وجود دارد که اگر یک روز نبینمش کلافه می شوم و او رضا شفیعی جم است.

بازیگران فصل سوم جوکر

  1. یوسف تیموری
  2. مهران رجبی
  3. پوریا پورسرخ
  4. یوسف صیادی
  5. شهاب عباسی
  6. سیاوش مفیدی
  7. علی صالحی
  8. بهزاد محمدی

.

به گزارش راشدون بالاخره فصل چهار جوکر شروع شد که از شما کاربران دعوت می کنیم که به تماشا و دانلود جوکر فصل 4 چهارم قسمت 1 اول بپردازید.

کد خبر 556897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.