گوشی نوکیا G11 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی نوکیا G11 به تراشه Unisoc T606 مجهز شده است و با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی نوکیا G11 که بدون اطلاعیه رسمی عرضه شد، دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند، شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری گوشی نوکیا G11 تا سه روز شارژدهی دارد.

گوشی نوکیا G11 از نظر سخت‎افزاری بسیار شبیه گوشی نوکیا G21 است، اما دوربین اصلی آن ضعیف‌تر است و با بدنه سبک‌تر عرضه می‌شود. این گوشی به تراشه Unisoc T606 مجهز شده است و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. محصول ذکر شده دارای اسلات microSD است، تا کاربران بتوانند حافظه ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی نوکیا G11 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. ناچ قطره‌ای نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. گوشی نوکیا G11 با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود، البته با وعده سه سال دریافت به‌روزرسانی امنیتی و دو به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل وارد بازار شده است. قیمت این گوشی در اروپا ۱۵۹ یورو است و در دو رنگ آبی یخی و خاکستری زغالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 555895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.