شروع واردات گوشی ایفون توسط هیراد مارکت

شرکت همراه رایان سازان هیراد از مجموعه‌های واردکننده محصولات دیجیتال اعم از گوشی موبایل آیفون است.

این مجموعه از سال ۱۳۹۸ واردات را آغاز کرده و یک سال بعد، فروشگاه آنلاین خود به نام هیراد مارکت تأسیس کرده است. امروزه جدیدترین مدل گوشی شرکت اپل، آیفون ۱۳ بوده که هیراد مارکت وارد کننده تمامی مدل‌های این سری از گوشی‌ها می‌باشد. در ادامه به معرفی کامل‌تر این مجموعه و مزایای خرید گوشی آیفون آن خواهیم پرداخت.

معرفی هیراد مارکت

شرکت همراه رایان سازان هیراد در زمستان ۱۳۹۹ فروشگاه اینترنتی خود را به نام هیراد مارکت تأسیس کرده و محصولات دیجیتال اورجینال گوناگونی را به فروش رساندند. به دلیل واردکننده بودن شرکت همراه رایان سازان هیراد، محصولات موجود بر روی وب‌سایت این مجموعه نسبت به سایر، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

واردات مدل‌های مختلف آیفون ۱۳

فروشگاه هیراد مارکت که در واقع شرکت واردکننده همراه رایان سازان هیراد است، مدل‌های مختلف و متنوع آیفون ۱۳ را وارد کرده و به فروش می‌رساند. به عبارتی آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرومکس، آیفون ۱۳ مینی و مدل استاندارد در فروشگاه هیراد مارکت با بهترین قیمت موجود است. دلیل مناسب بودن قیمت این تلفن همراه‌ها نسبت به سایر مجموعه‌ها، وارد کننده بودن هیراد مارکت است.

مزایای خرید آیفون از هیراد مارکت

خرید آیفون از هیراد مارکت مزایای مختلفی دارد که آن را نسبت به سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند. در ادامه مزایای آن را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا با خیالی راحت نسبت به خرید آیفون از هیراد مارکت اقدام کنید. این مزایا عبارتند از:

قیمت مناسب

به دلیل واردکننده بودن این مجموعه و عدم وجود واسطه در میان، قیمت محصولات هیراد مارکت نسبت به سایر بسیار مناسب‌تر است. بنابراین در صورتی که قصد خرید آیفون اورجینال و نو با قیمت مناسب دارید، خرید از فروشگاه آنلاین هیراد مارکت بهترین گزینه خواهد بود.

خرید اقساطی

افزون‌بر قیمت مناسب، این فروشگاه برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود امکان خرید اقساطی را نیز قرار داده است. در نتیجه اگر به خاطر قیمت از خرید آیفون صرف نظر می‌کردید، با استفاده از پرداخت اقساطی نیازی به این کار نبوده و می‌توانید بهترین مدل آیفون را خریداری کنید.

تضمین رجیستری آیفون

یکی از مواردی که در خرید آنلاین کمی نگران کننده است، رجیستری شدن یا نشدن آیفون است. هیراد مارکت این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات موجود بر روی وب‌سایت رجیستر شده هستند. همچنین در صورتی که با مشکل آنتن دهی مواجه شدید، کافیست با هیراد مارکت در میان گذاشته و وجه خود را پس بگیرید.

پشتیبانی بسیار قوی

مهم‌ترین موضوعی که سبب دلگرمی به هنگام خرید آنلاین می‌شود، بدون شک پشتیبانی است. تیم پشتیبانی هیراد مارکت نیز بسیار کار درست بوده و به بهترین شکل شما را هنگام خرید راهنمایی می‌کنند. این خدمات پس از خرید نیز برقرار بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به کمک تیم پشتیبانی نسبت به حل آن اقدام نمائید.

خرید آیفون از هیراد مارکت

در صورتی که مایل به خرید آیفون از هیراد مارکت هستید، کافیست سری به سایتشان زده و محصول مدنظرتان را انتخاب کنید. مدل‌های مختلفی از گوشی موبایل آیفون در این وب‌سایت موجود بوده که می‌توانید جدیدترین مدل آیفون را خریداری کرده یا از مدل‌های سالیان پیش انتخاب کنید. تنوع بی‌نظیری از محصولات شرکت اپل در هیراد مارکت وجود دارد که سبب خرید بسیار دلپذیر و لذت بخش می‌شود.

در صورتی که سوالی هنگام خرید برایتان پیش آمد، کافیست با تیم پشتیبانی در میان گذاشته و جواب خود را بگیرید. همچنین اگر نمی‌دانستید که کدام گوشی آیفون موجود در وب‌سایت هیراد مارکت مناسب شماست، در این هنگام نیز پشتیبانان به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند تا انتخابی عالی داشته باشید. زمانی که خرید خود را نهایی کردید، گوشی آیفون‌تان به صورت اکسپرس ارسال شده و با بسته بندی فوق العاده‌ای که دارد، کاملاً سالم و بدون آسیب به دستتان خواهد رسید.

جمع بندی

شرکت همراه رایان سازان هیراد واردکننده محصولات دیجیتال بوده که فروشگاه آنلاین‌شان را در سال ۱۳۹۹ تأسیس کرده است. این مجموعه در زمینه واردات انواع گوشی آیفون نیز فعالیت داشته و جدیدترین مدل‌ها را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می‌رساند. خرید از هیراد مارکت به خاطر قیمت مناسب، پرداخت اقساطی، تضمین رجیستری و پشتیبانی قوی انتخابی عالی خواهد بود. برای خرید آیفون از هیراد مارکت کافیست سری به وب‌سایتشان بزنید و محصول مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

کد خبر 550425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.