انیمیشن «از سنگ تا رنگ» در پاتوق فیلم انیمیشن

نشست چهاردهم از برنامه پاتوق فیلم انیمیشن، به اکران و بررسی انیمیشن مستند «از سنگ تا رنگ» به کارگردانی «محمدرضا قربانی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه اکران و بررسی انیمیشن‌های برگزیده ایران و جهان که ازسوی دفتر تخصصی سینما(وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان)، فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و استودیو هوگو و با حضور کارشناسان در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود، در نشست چهاردهم از پاتوق فیلم انیمیشن، انیمیشن مستند «از سنگ تا رنگ» به کارگردانی «محمدرضا قربانی» با حضور این کارگردان تحلیل و بررسی خواهد شد و به مراحل ساخت این اثر و شرایط آن پرداخته می‌شود.

انیمیشن «از سنگ تا رنگ» یک مستند تمام انیمیشن است که مراحل تولید فولاد در مجتمع فولاد مبارکه را نشان می‌دهد و قربانی در این مستند به فرایند تولید ورق‌های رنگی از سنگ آهن در مجتمع صنعتی فولاد مبارکه اصفهان می‌پردازد.

محمدرضا قربانی درباره این انیمیشن گفته است:

برای ساخت این انیمیشن پنجاه دقیقه‌ای، به مدت یک‌سال تعداد ۱۲ نفر با تخصص‌های مختلف در زمینه انیمیشن سه بعدی و جلوه‌های ویژه فعالیت داشتند. تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر به عهده من بود و سرپرستی اجرایی تیم را دوست و همکارم احسان سراهیان به عهده داشت.

به گزارش ایمنا، اکران و بررسی انیمیشن‌های برگزیده ایران و جهان هر هفته روزهای چهارشنبه در سالن سوره حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی، مجتمع فرهنگی هنری سوره، برگزار می‌شود.

در چهاردهمین نشست پاتوق فیلم انیمیشن، انیمیشن مستند «از سنگ تا رنگ» چهارشنبه _۲۲ دی‌ماه_ ساعت ۱۷ اکران و بررسی خواهد شد.

انیمیشن«از سنگ تا رنگ» در پاتوق فیلم انیمیشن

کد خبر 548237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.