«بچه‌های بد» حسابی سرگرمتان می‌کند

ماجرای بچه‌های بد بعد از دستگیر شدن‌شان تازه شروع می‌شود. شوخی‌های باحال، موقعیت‌های اکشن نفس‌گیر، صداپیشگی جذاب و گره‌های داستانی این انیمیشن را جذاب و دیدنی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انمیمیشن بچه‌های بد با عنوان اصلی The Bad Guysمحصول کمپانی DreamWorks -۲۰۲۲ است که در ژانر کمدی اکشن ساخته شده و حسابی سرتان را گرم می‌کند.

مار، گرگ، کوسه، رتیل و پیرانا (نوعی ماهی گوشت‌خوار) بچه‌های بد شهرشان هستند. خلافکارهایی که در دزدی لنگه ندارند و همه از آنها حساب می‌برند.

رئیس‌پلیس با همه توانش در پی دستگیری آن‌ها است اما بچه‌های بد زرنگ‌تر از این حرف‌ها هستند که دم به تله بدهند. آن‌ها که از دزدی‌های معمولی خسته شده‌اند، یک‌روز تصمیم می‌گیرند سراغ سرقت «دلفین طلایی» بروند، جایزه‌ای که هر سال به بهترین و نیکوکارترین شهروند داده می‌شود.

نیکوکار برگزیده امسال، خوکچه هندی دوست‌داشتنی و بانمکی به اسم «پروفسور مارمالاد» است که به کارهای خوب ریز و درشتش معروف است و بچه‌های بد هیچ دل خوشی از او ندارند. پس یک نقشه دقیق برای سرقت ترتیب می‌دهند که مو لای درزش نمی‌رود اما در روز جشن، دستگیر می‌شوند.

ماجرای بچه‌های بد بعد از دستگیر شدن‌شان تازه شروع می‌شود. شوخی‌های جالب، موقعیت‌های اکشن نفس‌گیر، صداپیشگی جذاب، گره‌های داستانی پی‌درپی و فراز و فرودهای زیرکانه، انیمیشن «The Bad Guys» را به یک محصول سرگرم‌کننده تبدیل کرده است که می‌تواند از یک بعدازظهر گرم و کسالت‌بار، عصری مفرح بسازد.

برای آن‌که خیال‌تان از دیدنی بودن «بچه‌های بد» راحت شود، یادتان بیاید که از شرکت سازنده این انیمیشن، «دریم‌ورکس»، قبلاً «بچه رئیس»، «ماداگاسکار»، «پاندای کونگ‌فوکار» و کلی انیمیشن خاطره‌انگیز دیگر دیده‌اید.

سم راکول، مارک مرون، آنتونی راموس، کریگ رابینسون و آکوافینا از صداپیشگان این انیمیشن جذاب هستند.

کد خبر 576165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.