۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آدینه با تلویزیون

۲۲ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی در روز پایانی اولین هفته اسفندماه از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که در این بین «بنیتو» و «گنجشکک اشی مشی» سه اثر جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دستبرد به بانک»، «یه حبه قند»، «ما باغ وحش خریدیم»، «سوم شخص غایب»، «بنیتو»، «تمام شب بدو»، «برهوت»، «اژدها کوچولوها»، «گنجشکک اشی مشی»، «غلاف تمام فلزی»، «چند می‌گیری گریه کنی»، «ردگیری»، «عمو بوت نات»، «بازی پول»، «وداع با ابلهان»، «کیمیا»، «سیاره پژواک»، «ماجراهای اسپیرو و فانتازیو»، «مغز سخت‌افزاری»، «آواز در باران»، «یک اتفاق ساده» و «خواستگاری» جمعه _ششم اسفندماه_ از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دستبرد به بانک» به کارگردانی «راجر دونالدسون»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۰۱:۱۵ بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جیسون استاتهام، سافرون باروز، کلی هاوس و دیوید سوشه؛ درباره فردی به نام تری یک دلال اتومبیل است که زندگی آرامی دارد. او همیشه از گذشته‌اش در حال فرار بوده و از کلاهبرداری‌های عمده دوری می‌جوید. اما در ادامه یک مدل زیبا به اسم مارتین که در گذشته همسایه آن‌ها بوده به سراغش می‌آید و به او پیشنهاد می‌دهد که رهبری عملیات سرقت از یک بانک در شهر لندن را به عهده بگیرد که در صورت موفق بودن، میلیون‌ها پوند پول نقد و جواهرات عاید آن‌ها می‌شود.

فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی «رضا میرکریمی»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار خواهر به همراه همسران و فرزندانشان به خانه پدری می‌آیند تا تدارک عروسی خواهر کوچک‌تر را فراهم کنند که ناگهان پدر خانواده بر اثر یک حادثه ساده فوت می‌شود.

سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی و نگار جواهریان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «ما باغ وحش خریدیم» به کارگردانی «کامرون کرو»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۰۰:۴۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی مت دیمون، اسکارلت ژوهانسون و کالین فورد؛ درباره مردی است که پس از مرگ همسرش برای تغییر زندگی یک باغ وحش خریداری می‌کند.

فیلم سینمایی «سوم شخص غایب» به کارگردانی «وحید نیکخواه‌آزاد»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی اکبر دست رنج، مرتضی حسینی و اکبر دبّاغیان برای گروه سنی نوجوان مناسب است.

فیلم سینمایی جدید «بنیتو» به کارگردانی «جورج ام فونتانا»، شنبه _هفتم اسفندماه_ ساعت ۰۰:۱۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی برنات کوئین تانا، لیزا و فینا ریوس؛ درباره بنیتو جوان ناامیدی است که در اولین روز کاری‌اش در یک آژانس رانندگی به درخواست مشتری یک ماشین را تعقیب می‌کند.

فیلم سینمایی «تمام شب بدو» به کارگردانی «ژامه کولت سرا»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لیام نیسون، یوئل کینامن، کامن و اد هریس خواهید دید که یک تبهکار پیر که برای رئیس یک گروه مافیایی کار می‌کند درمی‌یابد که پسرش شاهد قتل دو نفر به دست پسر رئیس همین گروه مافیایی بوده است. او برای نجات جان پسرش مجبور به کشتن پسر رئیس می‌شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «برهوت» به کارگردانی «جاستین لی»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کوین ماکلی، تریس ادکینز و میرا سوروینو آمده است: مردی به نام ماتیاس بریچر مأمور است خلاف‌کارهای فراری را به دست قانون بسپرد و یا در صورت مقاومت، حکم اعدام را برای آن‌ها اجرا کند. او شهر به شهر حرکت می‌کند با فراری‌ها روبه‌رو می‌شود. بالاخره ماتیاس به زنی جوان برخورد می‌کند که در عین نگهداری از پدر پیرش باید زمین خود را نیز از چنگ‌اندازی مسئولین محلی و نوچه‌های هفت تیرکششان حفظ کند. ماتیاس تصمیم می‌گیرد از زن در مقابل این افراد حفاظت کند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «اژدها کوچولوها» به کارگردانی «الکس سباستین»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

این فیلم با بازی بابی موینا، گراهام سندرسون و کج اسچروک؛ درباره پرنسس کای، دختر فرمانروای کشور اژدها کوچولوها است که از پدرش درخواست دارد که به سفر برود و بتواند طی سفر همسری مناسب بیابد اما پدر که دلبسته فرزند و کشور خود است قبول نمی‌کند تا اینکه اژدهای شیطان صفتی به نام بلیستر با تحت سلطه گرفتن یک اژدهای غول پیکر به نام دراگون تصمیم می‌گیرد سرزمین اژدها کوچولوها را تصاحب کند.

فیلم تلویزیونی جدید «گنجشکک اشی مشی» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

این فیلم یک سه‌گانه است. قسمت اول نفس: زنی معتاد که شوهرش به زندان ابد محکوم شده است برای اینکه نمی‌تواند از دخترش مراقبت نماید او را به زنی مرفه که در تصادف همسر و دخترش را از دست داده است می‌دهد ولی شوهرش عفو گرفته و آزاد شده است و او نمی‌داند که چه‌کار کند.

لیلا زارع، یکتا ناصر، حسن شکوهی، فاطمه گودرزی و سروش صحت در فیلم تلویزیونی «گنجشکک اشی مشی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «غلاف تمام فلزی» به کارگردانی «استنلی کوبریک»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی متیو موداین، آدام بالدوین، وینسنت دن آفریو، آر لی امی، دوریان هاروود و آرلیس هاوارد؛ از جایی شروع می‌شود که عده‌ای داوطلب در کمپی نظامی تربیت می‌شوند و بعد از طی کردن دوره آموزشی، عده‌ای از آن‌ها به عنوان نظامی و یکی به عنوان خبرنگار عازم جنگ ویتنام می‌شوند.

فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی؟» به کارگردانی «شاهد احمدلو»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: یک جوان شهرستانی به اسم احد که شغل او جیب‌بری بوده است ولی در این شغل یک تجربه بسیار بد در بهشت زهرا با دوست جیب‌بر خود به اسم ناصر داشته است، به همین دلیل تصمیم می‌گیرد که به شغل خودش یعنی کارگری ساختمان برگردد و آن را ادامه دهد. پیرمردی که نام او رضا شایسته بوده است به علت بیماری‌ای که دارد و معلوم نیست که چقدر عمر کند تصمیم گرفته است که قبل از اینکه فوت کند مقبره خانوادگی خود را تعمیر کند. این کار را به احد می‌سپارد و احد کار تعمیر را شروع می‌کند و متوجه می‌شود که شایسته یک مرد بسیار پولدار و تنها است. احد این موضوع را به ناصر می‌گوید و ناصر که یک همسر باردار دارد از این موضوع سوء استفاده می‌کند.

الناز شاکردوست، حمید لولایی، شهرام حقیقت‌دوست، ابوالفضل پورعرب، زنده‌یاد منوچهر نوذری و زنده‌یاد نیکو خردمند در فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی؟» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ردگیری» به کارگردانی «برایان ای. میلر»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سیلوتر استالونه، رایان گازمن، متیو مودین و میدو ویلیامز خواهیم دید که مک و جان و آیک با هم یک سرقت از بانک انجام داده‌اند که با شرکایشان به توافق نمی رسند و بر سر تقسیم پول به مشکل برمی‌خورند. آن‌ها جان وآیک را می‌کشند و مک هم به شدت زخمی می‌شود و سرش به جایی می‌خورد و حافظه‌اش را از دست می‌دهد. پلیس سر می‌رسد و مک به زندان می‌افتد. در بخش بیماران در زندان مرد جوانی به او می‌گوید که می‌تواند او را از زندان بیرون ببرد.

فیلم سینمایی «عمو بوت نات» به کارگردانی «ویوک شارما»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آمیتاب باچان و شاهرخ خان خواهیم دید: آدیتا به همراه آنجلی و پسرشان بانکو خانه‌ای در شهر گوآ اجاره می‌کنند که در بین مردم شایعه است آن خانه روحی دارد که هر کسی را که در آنجا ساکن می‌شود به وحشت می‌اندازد. آدیتا مجبور می‌شود به مأموریت برود و آنجلی و بانکو در خانه تنها می‌مانند.

فیلم سینمایی «بازی پول» به کارگردانی «بنت میلر»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی برد پیت، جونا هیل، کریس پرات و فیلیپ سِی مور هوفمن آمده است: یک هواپیما مسافربری در حین پرواز، دچار سانحه رعد گرفتگی می‌شود که منجر به مصدومیت شدید خلبان و کمک خلبان و بیهوشی آنها می‌شود. از جمله مسافران هواپیما، کیت بارکس است که به تازگی کتاب داستانی را با الهام از زندگی خودش منتشر کرده است. همسر کیت یک خلبان هواپیمایی بوده که در اثر حادثه‌ای فوت کرده است. از آنجا که کیت چندین بار با همسر سابق خود تجربه کمک خلبانی را داشته، ابتدا راهنمایی می‌کند که هواپیما را روی خلبان خودکار قرار دهند. اما پس از مدتی به دلیل نقص فنی، خلبان خودکار از کار می‌افتد.

فیلم سینمایی «وداع با ابلهان» به کارگردانی «بوگدان درایر»، جمعه ششم اسفند ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جرارد دوپاردیو، هاروی کایتل، لورا مورانته و بوگدان ایانکو خواهیم دید که در دوران جنگ جهانی دوم، جایی در رومانی اشغالی، پسری جسد یک سرباز را پیدا کرده و اتفاقات جالبی به وقوع می‌پیوندد.

فیلم سینمایی «کیمیا» به کارگردانی «احمدرضا درویش»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در آغاز جنگ تحمیلی، همسر رضا باردار است و رضا او را به بیمارستان می‌رساند و خود به اسارت قوای دشمن در می‌آید. همسر رضا حین عمل جراحی می‌میرد و دکترش فرزند رضا را نجات می‌دهد. پس از گذشت نه سال، وقتی رضا از اسارت آزاد می‌شود در جست‌وجوی تنها بازمانده خود، فرزندش است.

زنده‌یاد خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، رضا کیانیان، نادر رجب‌پور، پریسا شاهنده، مهناز برزگر، محمودرضا ثانی، علی اکبرزادگان، سیدعباس موسوی، مهدی صباغ، رحمان مقدم و زهرا اویسی در فیلم سینمایی «کیمیا» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «سیاره پژواک» به کارگردانی «کامپین کیمکومناد»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید که سام و دوستانش در یک مسابقه دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند، اما او برخلاف قوانین مسابقه، میان‌بُرهایی طراحی کرده که هرطور هست در مسابقه پیروز شود. سام که به همراه گروهی از دوستانش مسیر پیشنهادی خود را طی می‌کند به ناگاه از دره‌ای به پایین پرت می‌شود؛ اما خوشبختانه در شاخ و برگ درختان گیر کرده و نجات می‌یابد. در این میان با نروا و جرج، خواهر و برادری که قدرت‌های خارق‌العاده دارند آشنا می‌شود.

شبکه امید

فیلم سینمایی «ماجراهای اسپیرو و فانتازیو» به کارگردانی «الکساندر کافه»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی توماس سولیورس، الکس لوتز، جرالدین ناکاچه، کریستین کلاویر خواهیم دید که اسپیرو و فانتازیو با همکاری همدیگر یک تیم تشکیل می‎‌دهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «مغز سخت افزاری» به کارگردانی «ارنی بارباراش»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوبا گودینگ جونیور، وال کیلمر و مایکل ایرون‌ساید خواهید دید که شخصی به نام لوک گیبسون در یک تصادف رانندگی همسرش و فرزند متولد نشده خود را از دست می‌دهد. لوک دچار آسیب مغزی شدید است، اما شرکت بزرگ هوپ موافقت می‌کند که تراشه‌ای را برای نجات جانش در مغز او قرار دهد. پس از به هوش آمدن، او حافظه خود را از دست داده است. او کشف می‌کند که این تراشه دائماً تبلیغات به ذهن او ارسال می‌کند تا زمانی که او محصول را به دست آورد.

فیلم سینمایی «آواز در باران» به کارگردانی «صدرالدین شجره»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم داستان یک سرهنگ دوران پهلوی است که به علت عدم اجرای فرمان مافوق، خلع درجه شده و به زاهدان تبعید می‌شود. او مدتی در زاهدان زندگی می‌کند تا اینکه دوباره ساواک او را تحت نظر می‌گیرد.

اکبر زنجان‌پور، بهزاد فراهانی، میکائیل شهرستانی، سامیه لک، رسول نجفیان، زهرا سعیدی، فرخ نعمتی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «آواز در باران» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «یک اتفاق ساده» به کارگردانی «حسن حسینی و مجید عکاف‌زاده»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره آقا کمال است که با همسرش مشکلاتی دارند و مدام با هم مشاجره می‌کنند. روزی آقا کمال تصمیم می‌گیرد بعد از بازگشت از محل کار تکلیفش را با همسرش روشن کند و این مسئله را برای همیشه حل کند. او هنگام برگشت به خانه با جعبه‌ای شیرینی و هدیه‌ای که برای نوه کوچکش گرفته است به منزل باز می‌گردد. مهین خانم با دیدن هدیه و شیرینی گمان می‌کند همسرش برای سالروز تولدش تدارک دیده است و خوشحال شده و تغییر رویه می‌دهد. آقا کمال متوجه موضوع می‌شود و برای اینکه اوضاع بهم نریزد تصمیم می‌گیرد هر طور شده شبانه برای همسرش انگشتری تهیه کند.

پوراندخت مهیمن، محمد نریمان و حسن جویره در فیلم تلویزیونی «یک اتفاق ساده» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، جمعه _ششم اسفندماه_ ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: پیرمردی به نام جواد جلالی با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان صمیم می‌گیرد پس از سی سال که از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج کند. او با پیرزنی که همسن و سال خود او است آشنا می‌شود، اما فرزندان آن دو با این امر به شدت مخالفت می‌کنند.

مرحوم هادی اسلامی، ثریا قاسمی و اسماعیل محرابی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

کد خبر 557722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.