پخش مجموعه «زندگی پس از زندگی» از شبکه الکوثر

مجموعه «زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه چهار سیما، از شبکه الکوثر نیز پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل اول مجموعه «زندگی پس از زندگی» به تازگی در شبکه الکوثر با مدیریت دوبلاژ امیر فوزی‌فر به زبان عربی زبان‌گردانی و دوبله شده است و هر شب یک قسمت از آن برای مخاطبان و بینندگان عرب‌زبان این شبکه پخش می‌شود.

تاکنون دو فصل از این مجموعه گفت‌وگومحور ساخته شده است، برنامه‌ای درباره مرگ و عالم ماورا برای لحظات عرفانی افطار مخاطبان و بینندگان است، این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، میهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

مجموعه «زندگی پس از زندگی» با نویسندگی و کارگردانی عباس موزون، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران و تکرار صبح روز بعد ساعت ۹:۰۰ از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، تولید شده است.

تاکنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ماه رمضان، پیش از افطار پخش شده است.

فصل سوم زندگی پس از زندگی، هرشب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۲۳:۴۰ همان روز و ۱۲:۰۰ روز بعد پخش خواهد بود.

کد خبر 570931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.