پرداخت پول به مهمانان «زندگی پس از زندگی» تهمت است

تهیه‌کننده و مجری «زندگی پس از زندگی پرداخت پول به میهمانان این برنامه تلویزیونی را تهمت دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس موزون روز سه‌شنبه در در نشست رسانه‌ای برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی، اظهار کرد: به میهمانان برنامه ما تهمت ناجوانمردانه‌ای مبنی بر این‌که ما به آنها برای بیان تجربه‌هایشان پول داده‌ایم، زدند. این تهمت دروغ است و هیچ‌یک از میهمان‌ها ریالی از طرف ما نگرفته‌اند.

به گفته وی، با یکی از تجربه‌گران ما تماس گرفتند و از او خواستند که بگوید من پول گرفتم تا فیلمش را پخش کنند. آنها می‌خواستند در ازای این اعتراف دروغ به او ارز دیجیتال بدهند.

وی خاطرنشان کرد: تلویزیون عراق و ترکیه به دنبال این برنامه هستند. ساکنان روسیه با ما تماس گرفتند و گفتند می‌خواهیم این برنامه را ترجمه کنیم.

مجری و کارشناس برنامه زندگی پس از زندگی با بیان اینکه از هند برایم تصویر فرستادند که این برنامه به زبان اردو دارد پخش می‌‎شود، افزود: یک گروه از عراق با من مذاکره کرده‌اند و خواستند من کارگردانی این برنامه باشم.

موزون تاکید کرد: وقتی برنامه‌ای هست که جان نجات می‌دهد و کسی را نمازخوان می‌کند، چرا نباید مورد حمایت قرار بگیرد.

نشست رسانه‌ای برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی با حضور عباس موزون تهیه‌کننده و مجری این برنامه و محمدامین نوروزی، مدیر گروه ادب‌وهنر شبکه چهار سیما ظهر امروز _سه‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در روابط عمومی سازمان صداوسیما، برگزار شد.

کد خبر 574199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.