۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
«پدر و دختر» پروانه نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم ازجمله «پدر و دختر» موافقت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای سه فیلم موافقت کرد.

«پسر دلفینی» به تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی و کارگردانی محمد خیراندیش، «پدر و دختر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خسرو ملکان و «نقره‌داغ» به تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی و کارگردانی محسن آقاخان فیلم‌هایی هستند که موفق به اخذ پروانه نمایش شده‌اند.

پسر دلفینی، یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول شرکت اسکای فریم به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است که احتمالاً داستانی در ژانر ماجراجویی و کمدی خواهد داشت.

در این فیلم، هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند. یک دلفین (سفید) به همراه مادرش (نانا) نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا یافته و از او نگهداری می‌کنند. پسر دلفینی بزرگ شده و پس از اینکه متوجه می‌شود او یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود. او توسط ناخدا مروارید و دخترش شیرین نگهداری می‌شود. پسر دلفینی در مسابقه جمع‌آوری مروارید شرکت می‌کند و توسط دزدان دریایی که برای بیبی زار کار می‌کنند، دزدیده می‌شود.

کد خبر 572490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.