مقرون به صرفه‌ترین گجت پوشیدنی برای ردیابی سلامتی

مووانو در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ حلقه مقرون به صرفه‎ای معرفی کرد که قادر است ضربان قلب، قدم‌ها، کالری، اکسیژن خون و تنفس کاربران را ردیابی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حلقه هوشمند مووانو شباهت بسیار زیادی به حلقه هوشمند Oura دارد و برای هر رده سنی با تمرکز بر زنان طراحی شده است، البته ظاهر ساده و کارآیی آن در زمینه ردیابی بعضی از پارامترهای سلامتی باعث شده است برای مردان نیز قابل استفاده باشد.

حلقه مووانو بر پیگیری روزانه بیماری‌های مزمن افراد و وضعیت تناسب اندام آن‌ها تمرکز دارد و قابلیت‌هایی مانند سنجش خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، تنفس، دمای بدن، اکسیژن خون، قدم‌ها و کالری کاربران را برای افراد ارائه می‌کند. این حلقه همراه با اپلیکیشنی عرضه می‌شود که داده‌های جمع آوری شده را همراه با جزئیات در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت وضعیت سلامت خود را بررسی کنند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مووانو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک قابلیت پایش قند خون و فشار خون را با استفاده از فناوری فرکانس رادیویی فعال خود به این حلقه اضافه کند. ممکن است این حلقه هوشمند بدون نشان استاندارد FDA وارد بازار شود، اما مووانو تمام پیگیری‌های لازم برای دریافت این نشان را خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گجت پوشیدنی تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی و در چهار رنگ نقره‌ای، طلایی و مسی در دسترس افراد قرار بگیرد، هنوز قیمت حلقه مووانو مشخص نشده است.

کد خبر 547746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.