استفاده از ظرفیت نخبگان برای ایجاد تحول پایدار در شهر

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای ایجاد تغییر و تحول پایدار در شهر نیازمند حضور شهروندان، نخبگان و سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهدی مطیعی در نشست تخصصی نخبگان و کارشناسان شهری در حوزه محیط زیست و فضای سبز، اظهار کرد: اینکه ما فکر کنیم شورای شهر، کمیسیون یا شهرداری آن هم با وجود مشکلات موجود می‌تواند گره‌گشا باشد و کار و چالش‌های شهر را کاهش دهد قطعاً تصوری خارج از منطق و واقعیت‌های موجود است.

وی افزود: اگر قرار باشد تغییر و تحولی در این شهر اتفاق بیفتد، باید پایدار و نهادینه شود و تک تک شهروندان، نخبگان فرهیختگان و سازمان‌های مردم نهاد پای کار آمده و نقش خود را به خوبی و در مسیر مناسب ایفا کنند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این نشست‌ها را برگزار و مجموعه نخبگان و فرهیختگان این حوزه را ساماندهی می‌کنیم تا گروه‌های مختلف و متناسب با مشکلات اقدام کنند و بتوانیم به سرعت، ارائه راه‌های چکش کاری شده و مطابق با وضعیت موجود تصمیم درستی بگیریم.

وی تصریح کرد: این قول را به شهروندان می‌دهیم که این فرایند، روند و نگاه مثبت که در جامعه فرهیخته و نخبه استان خوزستان به خصوص دانشگاه‌های شهر اهواز وجود دارد، نوید روزهای روشن پیش رو را به ما می‌دهد.

کد خبر 546397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.