شهرداری قزوین بدون مجوز شورای شهر نیروی قراردادی جذب کرده است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جذب تعدادی از نیروهای قراردادی از نوع فصلی بدون مجوز شورا غیرقانونی است و شهرداری باید بلافاصله نسبت به خاتمه قرارداد با افرادی که جذب شده‌اند، اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین‌_ در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ خواستار پاسخگویی شهردار قزوین نسبت به جذب تعدادی نیروی قراردادی فصلی بدون مجوز و اذن شورا شد و اظهار کرد: جذب تعدادی از نیروهای قراردادی از نوع فصلی بدون مجوز شورا غیرقانونی است و باید شهرداری بلافاصله نسبت به خاتمه قرارداد با افرادی که جذب شده‌اند، اقدام کند.

وی با بیان اینکه شهردار قزوین باید پاسخگوی این موضوع در جلسه صحن شورا باشد، افزود: شهردار قزوین پیرامون دلیل ادامه فعالیت افراد بازنشسته در شهرداری قزوین هم باید پاسخ مکتوبی به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: در نامه‌ای مکتوب از شهردار قزوین درخواست شد تا دلایل و توضیحات خود را برای ادامه فعالیت برخی افراد بازنشسته بیش از ۳۰ سال خدمت در شهرداری قزوین ارائه کند که تاکنون پاسخی برای این موضوع دریافت نشده است.

اللهیاری اضافه کرد: اگر نیاز به جذب نیروی جدید در بدنه شهرداری وجود دارد، طی جلسه‌ای به شورا اعلام شود تا تصمیم واحدی در این‌باره اتخاذ شود.

وی با اشاره به موضوع تفکیک زباله گفت: لازم است تا ردیف عقد قرارداد بدون تشریفات قانونی با مجموعه‌ای در حوزه تفکیک زباله شد. توضیحات رئیس سازمان پسماند را در خصوص این موضوع شنیدیم، اما باید شهردار پاسخ نامه مکتوب شورا را در خصوص مسئله بدهد.

کد خبر 741299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.