میز پیگیری مطالبات معلمان در دفتر نمایندگان تشکیل می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات معلملان خرید خدمت گفت: در تجمع معلمان به آنها اعلام شد که میز پیگیری مطالبات آنها را در دفتر نمایندگان اصفهان تشکیل می‌شود، در مجلس شورای اسلامی‌هم پیگیری‌هایی از طریق کمیسیون آموزش تحقیقات و دیوان محاسبات عالی برای معلمان انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی در خصوص تجمع معلمان خرید خدمت برای رسیدگی استخدام و مشکلات معیشتی آنها، اظهار کرد: خواسته و انتظار معلمان درست و منطقی است، قبلاً هم به وزارت آموزش و پرورش در مورد مشکلات این گروه از معلمان تذکراتی داده بودیم اما هنوز مشکلات آنها حل نشده و همچنان وجود دارد.

وی اضافه کرد: معلمان قشری پرتلاش، قانع و در حال خدمت به جامعه هستند، در تجمع معلمان به آنها اعلام شد که میز پیگیری مطالبات آنها را در دفتر نمایندگان اصفهان تشکیل می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این برنامه و رسیدگی به مطالبات معلمان را از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، وزیر آموزش و پرورش و سازمان امور اداری استخدامی کشور مطابق اصل ۹۰ دنبال می‌کنیم.

معلمان باید حقوق روز دریافت کنند و بیمه شوند

مقتدایی تصریح کرد: این گروه در پست معلمی هستند و متناسب با این اصل و مانند دیگر معلمان باید حقوق روز دریافت کنند و بیمه شوند، در حال حاضر متأسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و به مطالبات آنها بی‌توجهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین که در سطح ملی قادر به حل این مشکل هستند مذاکره شد، در مجلس شورای اسلامی‌هم پیگیری‌هایی از طریق کمیسیون آموزش تحقیقات و دیوان محاسبات عالی برای معلمان انجام می‌دهیم و این برنامه به طور جدی دنبال می‌شود تا مشکلات این قشر پرتلاش به زودی حل شود.

کد خبر 545908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.