درخشش ۱۲۰ بانوی ورزشکار در مسابقات آمادگی جسمانی

رییس کمیسیون ورزش و تندرستی و بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به برگزاری مسابقات چند جانبه آمادگی جسمانی بانوان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و به میزبانی این شهرستان، گفت: در مسابقات آمادگی جسمانی ۱۲۰ بانوی ورزشکار به رقابت پرداختند.

طاهره خوشنویسان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای مسابقات چند جانبه آمادگی جسمانی بانوان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: برای نخستین بار مسابقات چند جانبه آمادگی جسمانی بانوان با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار از شهرهای خمین، گلپایگان، خوانسار، فریدن و الیگودرز در سالن شهدای بسیج گلپایگان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال به رقابت پرداختند و در نهایت به مقام‌آوران اول تا سوم در هر رده سنی حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

رئیس کمیسیون ورزش و تندرستی و بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: این مسابقات برای نخستین بار به میزبانی شهرستان گلپایگان و با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج، هیئت ورزش‌های همگانی، اداره ورزش و جوانان، کمیته آمادگی جسمانی شهرستان، کمیسیون ورزش و تندرستی و بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان و کادر اجرایی برگزار شد.

خوشنویسان با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با هدف ترویج فرهنگ ورزش و شرکت بانوان در فعالیت‌های ورزشی، گفت: از ابتدای دوره ششم شورا تاکنون در بحث ورزش بانوان اقداماتی از جمله جشن‌های فرهنگی ورزشی در قالب پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی و دوچرخه سواری و نشست آموزشی شاد زیستن و برپایی ایستگاه سلامت در محل باغ بانوان انجام دادیم.

وی افزود: برگزاری همایش‌های ورزشی مانند تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه و مسابقات طناب‌کشی، توپ مدیسن بال و مسابقات دو میدانی توسط شورای اسلامی شهر انجام شده است.

کد خبر 545757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.