گوشی گلکسی S۲۲ Ultra چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد هشتم فوریه ۲۰۲۲ از گوشی گلکسی S۲۲ Ultra خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های سری گلکسی اس همیشه از اولین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بوده است که از نسل جدید پردازنده‌های کوالکام بهره می‌برد؛ هم اکنون شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی S۲۲ Ultra را هشتم فوریه ۲۰۲۲ معرفی کند. این شرکت معمولاً سایر مدل‌های پرچمدار سری گلکسی اس را به صورت همزمان معرفی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که دیگر مدل‌های گلکسی S۲۲ پیش از تاریخ ذکر شده و با پردازنده اسنپدراگون هشت نسل یک، رونمایی خواهند شد.

کوالکام اخیراً از اسنپدراگون هشت نسل یک رونمایی کرده است و اکنون با بسیاری از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند برای معرفی اولین پرچمدار مجهز به این تراشه به رقابت می‌پردازد. برای نمونه، شرکت شیائومی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ که به اسنپدراگون هشت مجهز شده است را اواخر ماه جاری معرفی می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ Ultra به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود، دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول از نوع HM۳ است و گشودگی دیافراگم آن f/۱.۸ خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که دوربین اصلی گوشی گلکسی S۲۲ Ultra از لرزش گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 540067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.