تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های شهری در محله آناخاتون

‌سرپرست شهرداری منطقه ۶ تبریز بر ارتقای زیرساخت‌های لازم در جهت توسعه محلات کم‌برخوردار منطقه به خصوص آناخاتون تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، احمد انیسه به همراه چند تن از معاونان و مدیران منطقه با حضور در محله آناخاتون ضمن بازدید از این محل از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل ساکنان قرار گرفت و بر ارتقای زیرساخت‌های لازم در جهت توسعه این محل با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان و ساکنان محلات کم‌برخوردار منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر توزیع متوازن و عادلانه خدمات در سطح محلات غرب تبریز افزود: پس از بررسی و شناسایی مشکلات موجود در محلات، نظارت دقیق و بازدید میدانی کارشناسان و یا گزارشات واصله از سوی شهروندان، اولویت‌بندی و درجه‌بندی آن‌ها و ارائه خدمات مطلوب در اولویت مدیریت منطقه قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ تبریز در این بازدید در جریان نحوه اجرای عملیات جدول‌کشی در محله آناخاتون با هدف هدایت آب‌های سطحی، اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی معابر شهری در جهت تأمین امنیت شهروندان و همچنین نحوه ارائه خدمات در محلات کم‌برخوردار منطقه قرار گرفته و بر ارائه خدمات بهینه و توزیع عادلانه آن تأکید کرد.

کد خبر 538199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.