رفع سریع مشکلات محلات با مطالبه‌گری مردم محقق می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم مناطق و محلات مختلف تبریز برای رفع سریع مشکلات موجود در محلات باید مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسین بجانی در دیدار مردمی با اهالی منطقه هفت شهرداری تبریز که در مسجد امیرالمومنین (ع) محله آخمقیه برگزار شد، اظهار کرد: چنین مراسم‌ها و برنامه‌هایی از قدیم در محلات برگزار می‌شد و به عبارتی محله‌محوری و مسجد محوری در بین مردم ما سابقه‌ای طولانی دارد.

وی با قدردانی از اهالی منطقه هفت تبریز، تصریح کرد: در این منطقه، یک سری مشکلات اساسی وجود داشت اما آن‌طور که باید جواب نمی‌گرفتند که امیدوارم با پیگیری بتوان این موارد را برطرف کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شهروندان ما باید حتماً مطالبه کنند و اگر مطالبه‌ای در کار نباشد آن طور که انتظار دارند سریع به نتیجه نرسیده و مشکلات برطرف نمی‌شود.

وی برگزاری این دیدار محله‌ای را قدم مبارکی دانست و گفت: هرچند ما در شورای اسلامی شهر با برنامه‌ای مدون برای بازدید و سرکشی از محلات می‌رویم اما لازم است اهالی محلات نیز خود مطالبه داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند تا به این ترتیب تا جایی که از دست ما بر می‌آید، اقداماتی انجام شود و مشکلات را پیگیری کنیم.

کد خبر 540388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.