افزایش کرایه‌ی تاکسی‌های درون شهری تبریز در سال ۱۴۰۱/ مأمور خاطی شهرداری به کمیته انضباطی

با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول برگی امروز یکشنبه هفدهم بهمن در پنجاهمین جلسه علنی ضمن عرض تبریک ماه رجب و ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: روز جمعه خبری مبنی بر انفجار یک واحد مسکونی در منطقه عباسی پخش شد که ما را متأثر کرد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی و دادستان محترم به‌صورت جدی وارد موضوع شده و با فروشندگان موادمحترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه برخورد کنند.

وی یادآور شد: لازم است به خانواده‌ها آموزش دهیم تا بدانند ساخت مواد محترقه ابتدا به خودشان آسیب می‌زند، همچنین رسانه‌ها و صداوسیما درباره خطرات این موضوع مردم را آگاه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخورد غیرقانونی مأمور شهرداری با شهروند معلول بیان کرد: برخورد زننده مأمور شهرداری با شهروند دارای معلولیت، نشان حقارت این مأمور است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: ضروری است فرد مورد نظر به کمیته انضباطی معرفی و تنزل رتبه صورت گیرد، لازم است در این راستا دوره آموزشی برای مأموران شهرداری برگزار شود.

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

غلامرضا احمدی، نایب رئیس شورای شهر تبریز ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از برخورد غیرقانونی و غیرانسانی مأمور شهرداری پخش شد که شهرداری به هیچ وجه نمی‌خواهد چنین برخوردهایی با شهروندان صورت گیرد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود ابراز کرد: چنین رفتارهای زننده سبب جریحه‌دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می‌شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بهتر است ضمن برخورد قاطع‌، جدی و صریح با این رفتارها علت این رفتارها ریشه‌یابی شده و جهت جلوگیری اقداماتی اتخاذ شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: در گزینش و آموزش باید تجدید نظر شود و اقداماتی انجام شود که شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم.

وضعیت مالی صالح امانی، آتش‌نشان تبریزی خوب نیست

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت مالی صالح امانی، آتش‌نشان تبریزی خوب نیست.

وی اظهار کرد: صالح امانی، آتش‌نشان تبریزی که جانش را برای مردم فدا کرده‌، روی تخت بیمارستان است و وضع مالی خوبی هم ندارد.

هادی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: ما برای این آتشنشان فداکار مصوبه‌ای داشتیم که متأسفانه تا به امروزهیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: متأسفانه مصوبات کمیسیون ورزش به صحن شورای شهر ارجاع داده نمی‌شود که بهتر است در این راستا اقدامات لازم اتخاذ گیرد.

مدیران پروژه‌های زودبازده را در اولویت کاری خود قرار دهند

احد صادقی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه اصلی‌ترین و مهم‌ترین مساله شهرداری اقتصاد شهری است، گفت: کاهش هزینه‌ها می‌تواند به اقتصاد شهر و افزایش درآمدها کمک کند.

صادقی در ادامه سخنان خود افزود: سیستم حسابداری که در شهرها وجود دارد نیاز به اصلاح دارد، اینکه بودجه عملیاتی ببندیم نیازمند سیستم مالی جامع است.

وی ادامه داد: اینکه دیروز در جلسه‌ای گفتند بودجه ربطی به امور مالی ندارد من تعجب کردم که چنین چیزی ممکن نیست، سیستم جامع باید سبب ارزیابی عملکرد شود که اگر مدیری نیاز به تنبیه و تشویق دارد، مشخص شود.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مدیریت شهری که هزینه‌های آن از جیب مردم تأمین می‌شود، نباید کارتخوان دیگر سازمان‌ها باشد.

صادقی با بیان اینکه در بودجه هدفمان رفع نیازهایی است که منجر به توسعه عدالت باشد، گفت: امیدواریم دیگر شاهد کارهای نمایشی و افتتاح‌های آخر سال که مدیران بعدی را با مشکل مواجه می‌کند و بودجه را به هدر می‌دهد، نباشیم.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: بهتر است مدیران شهرداری هم به پروژه‌های زودبازده که قابل لمس برای مردم است، بپردازند.

ضرورت حمایت از افراد معلول / کلاس‌های اخلاق‌مداری برای مأموران شهرداری برگزار شود

یاسین بجانی، سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: شهر ما در قبال افراد کم‌توان و دارای معلولیت، معلول است چرا که بستر مناسبی برای زندگی این افراد تأمین نشده است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود ابراز کرد: تا به حال نتوانستیم برای افراد دارای معلولیت بازارچه‌ای تهیه کنیم تا معاش خود را از این طریق کسب کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: معلولان افرادی غیرتمند و عزتمند بوده که باید مورد حمایت قرار گیرند.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام شهروندان مخصوصاً جامعه معلولین از اتفاق روز گذشته آزرده‌خاطر شدند، ادامه داد: باید علاوه بر عزل آن مأمور، کلاس‌های اخلاق‌مداری برای سایر مأموران شهرداری هم برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کل سرمایه این افراد صد هزار تومان است، من سرمایه اولیه این کار را برای مأموران شهرداری تأمین می‌کنم ببینم می‌توانند معاش خانواده خود را تأمین کنند یا نه!

بجانی یادآور شد: نه تنها مسئولین امر بلکه باید فرد خاطی نیز در رسانه‌ها از شهروند عزیزی که این اتفاق برایش رخ داد، عذرخواهی کند.

بررسی لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری تبریز در سال ۱۴۰۱

لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری تبریز در سال ۱۴۰۱ در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز بررسی شد.

با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری تصویب شد.

کد خبر 553855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.