تداوم عملیات لایروبی جوی‌ها و کانال‌های غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر غرب تبریز، عملیات لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، از سوی اکیپ‌های تنظیف معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه شش تبریز تداوم دارد.

احمد انیسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فصل بارش و بروز آب‌گرفتگی در برخی از معابر منطقه اظهار کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی جوی‌ها و کانال‌های منطقه به ویژه کانال‌های سر پوشیده و جمع‌آوری لجن‌های حاصل به همت اکیپ‌های تنظیف منطقه به صورت مستمر و طبق برنامه زمان‌بندی شده در سطح نواحی سه‌گانه حوزه خدمات شهری و اجرایی منطقه تداوم دارد.

وی در ادامه بر تسریع در اجرای عملیات احداث پروژه‌های هدایت روان آب‌های سطحی تأکید کرد و گفت: به منظور هدایت روان آب‌های سطحی سرریز شده به سمت غرب تبریز عملیات احداث کانال سنگی رود واقع در کوی صنعتی رود و کانال سنگی ایلی سو نیز با جدیت در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: در همین راستا عملیات لایروبی مکانیزه کانال ایلی سو و کانال رود نیز همزمان به صورت دوره‌ای و با هدف هدایت روان آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

کد خبر 542951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.