ارتقای زیرساخت‌های شهری غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ارتقای زیرساخت‌های شهری در غرب و شمال‌غرب تبریز با رعایت عدالت اجتماعی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان به ویژه با هدف جلب رضایت‌مندی بیش از پیش ساکنان و اهالی در اولویت برنامه‌های منطقه شش شهرداری قرار دارد.

حسین عالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضعیت پروژه‌های عمرانی اجرا شده و در دست اقدام شهرداری منطقه شش در غرب و شمال‌غرب تبریز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و اولویت و برنامه‌های این منطقه تعیین شد.

وی با تشریح ردیف برنامه و بودجه مربوط به عملکرد هفت ماهه ۱۴۰۰ در حوزه عمرانی، افزود: ارتقای زیرساخت‌های شهری در غرب و شمال‌غرب تبریز با رعایت عدالت اجتماعی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان به ویژه با هدف جلب رضایت‌مندی بیش از پیش ساکنان منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: در این راستا، از آغاز فصل کاری سال جاری، تداوم بی‌وقفه اجرای نهضت آسفالت و عملیات‌های بهسازی ورودی شمال‌غرب تبریز و معابر حوزه، احداث مسیر ارتباطی در ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی و چند پروژه عمرانی - خدماتی و ترافیکی دیگر به عنوان اولویت‌های امور اجرایی منطقه در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه قرار گرفته است.

عالیباف خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه انسان‌محور تعریض جاده آناخاتون،، احیای بافت‌های فرهنگی و تاریخی، حفظ و توسعه فضای سبز منطقه، تکمیل پروژه‌های هدایت روان‌آب‌های سطحی از جمله احداث کانال سنگی کوی رود، کانال سنگی ایلی سو و تکمیل شبکه آب خام از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده این منطقه در راستای تأمین رفاه و امنیت شهروندان است.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی، اکثر این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده و در مرداد سال جاری، تقدیم شهروندان شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: از سایر پروژه‌های مهم در دست اقدام، می‌توان به تکمیل کف سازی خیابان شهید صافی قراملک به منظور احیای بافت‌های تاریخی فرهنگی شهر، تکمیل مسیر گشایی ۳۵ متری صنعتگران مایان، تداوم بهسازی معابر، آسفالت‌ریزی در جاده صنعت قراملک و برخی کوی‌های صنعتی، تداوم اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی، احداث کانال‌های سنگی، تکمیل سازه رسوب‌گیر در جاده صنعت و اجرای پروژه مقاوم‌سازی پل آجی‌چای در جاده سنتو اشاره کرد.

کد خبر 532670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.