کمیته ترافیک پیاده در برلین آغاز به کار کرد

برلینی‌ها پیاده‌روی را به هر وسیله نقلیه دیگری ترجیح می‌دهند، بنابراین شهر آماده است تا این اقدام را در اولویت قرار دهد؛ در همین راستا، کمیته ترافیک پیاده برای حمایت و ترویج پیاده‌روی در پایتخت آلمان به راه افتاده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروز مقامات محلی در برلین از تأسیس کمیته ترافیک پیاده خبر دادند که بر بهبود طرح ترافیک شهر و گسترش تحرک عابران پیاده تمرکز خواهد کرد. علاوه بر بهبود رفت و آمد، این طرح بر ایمنی مسیرهای منتهی به مدارس، برنامه‌ریزی خیابان‌ها، گذرگاه‌ها، میادین و همچنین اولویت‌بندی شبکه‌های عابر پیاده تاکید کرده است.

راه‌اندازی کمیته جدید از این واقعیت سرچشمه گرفته است که به گفته مقامات شهر، برلینی‌ها در حال حاضر بیشتر از هر وسیله حمل‌ونقل دیگری، پیاده‌روی می‌کنند. مسئولان شهر می‌خواهند از این واقعیت بیشترین بهره را ببرد و شرایط را برای تردد عابران پیاده بهبود بخشند.

کمیته ترافیک پیاده در برلین آغاز به کار کرد

به گفته اینگمار استریس، دبیر امور حمل و نقل شهرداری، این کمیته باید طیف وسیعی از دیدگاه‌های شهری را در مورد عابران پیاده ارائه کند. یکی دیگر از اهداف این کمیته کمک به هماهنگی و همکاری با سازمان‌های تحت نظر شهرداری برلین، بخش خصوصی و همچنین بخش غیردولتی است.

در این پروژه، همکاری با مقامات در زمینه حفاظت از محیط زیست، آب و هوا، ترافیک، آموزش، جوانان و خانواده، توسعه شهری و مسکن، پلیس برلین و معلولان نیز لحاظ شده است. سایر نهادهای مرتبط در کمیته ترافیک پیاده شامل اتاق معماران برلین، مؤسسه مطالعات شهری آلمان، دانشگاه فنی برلین و هیئت گردشگری شهر است.

کمیته ترافیک پیاده باید برای پایتخت آلمان یک وضع جدیدی از تحرک پایدار را به ارمغان بیاورد و نگاهی تازه را به شهرها در مقیاس انسانی ارائه دهد.

کمیته ترافیک پیاده در برلین آغاز به کار کرد

کد خبر 538183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.