آغاز استعلام و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ تیپ‌های مختلف (آبان ۱۴۰۰)
بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ خسارت مالی و جانی اشخاص ثالث را جبران می‌کند.

پژو ۲۰۶ با توجه به کیفیت ساخت و فنی یکی از محبوب‌ترین خودروها است. این خودرو در شش تیپ مختلف تولید می‌شد که در حال حاضر تنها تیپ ۵ و تیپ ۲ آن روی خط تولید باقی مانده‌اند و تولید بقیه تیپ‌های پژو ۲۰۶ متوقف شده است.

پژو ۲۰۶ در واقع یک هاچ‌بک ساخت کمپانی فرانسوی است که از سال ۱۳۸۰ به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه شد و ایران‌خودرو به تولید و مونتاژ این خودرو در داخل ایران اقدام کرد. نباید فراموش کنیم که بیشترین آمار تصادفات در معابر شهر تهران مربوط به خودروی ۲۰۶ و پراید است. شتاب بالای خودروی ۲۰۶ ویژگی ای است که از همان اول روی آن تبلیغات گسترده‌ای شده است. وقتی شتاب خودروی ۲۰۶ زیاد شود، کنترل آن کم‌تر خواهد شد. حالا اگر راننده به اصطلاح صفرکیلومتر و ناشی باشد، احتمال تصادف آن و آسیب به خودش و حتی دیگران بیشتر خواهد شد. برای جبران غرامت وارد شده، مهم‌ترین بیمه، بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ است. همان طور که می‌دانید بر اساس قانون، بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای همه دارندگان خودرو است و در آن خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث و همچنین خسارت جانی وارد شده به راننده مقصر حادثه پرداخت می‌شود. با توجه به آمار بالای تصادف ۲۰۶، داشتن حداکثر پوشش مالی اهمیت زیادی پیدا کند. یکی از موضوعات قابل توجه در زمان خرید این بیمه قیمت آن است که در ادامه این متن به نحوه محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ و نرخ این بیمه در سال ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

بیمه شخص ثالث ۲۰۶ چیست؟

بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است. در بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می‌آید (که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه‌ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می‌شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف پژو ۲۰۶، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می‌کند.

بیمه شخص ثالث تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶، خسارت مالی را تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان جبران می‌کند.

بیمه شخص ثالث تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶، خسارت مالی را تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان جبران می‌کند.

در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه‌ای جدید از بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ به شمار می‌آید استفاده کند. رانندگان پژو ۲۰۶ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به راهنمای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث زیر مراجعه کنند تا به نحو احسن شرایط و پوشش‌های این بیمه خودرو را بدانند:

https://bimeh.com/thirdparty

موارد تحت پوشش بیمه شخص ثالث ۲۰۶

در حالت کلی، پوشش‌های بیمه شخص ثالث خودروی ۲۰۶ شامل موارد زیر است:

خسارت مالی:

اگر خسارت مالی به اشخاص ثالث وارد شود، بیمه‌گر متعهد می‌شود خسارت را تا سقف تعهد تحت پوشش بیمه ثالث این خودرو پرداخت نماید.

خسارت جانی:

در صورت تصادف اتومبیل ۲۰۶ با اشخاص ثالث، خسارت‌های جانی (شکستگی، ازکارافتادگی و فوت) اشخاص ثالث تا سقف پوشش جانی قابل جبران است. اشخاص ثالث حتی شامل افراد داخل خودروی پژو ۲۰۶ مقصر نیز هستند.

خسارت حوادث راننده مقصر:

بر اساس قوانین جدید، خسارت جانی راننده ۲۰۶ (مقصر) هم تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث ۲۰۶

مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث ۲۰۶ شامل موارد زیر است:

  • نوع کاربری خودرو: ۲۰۶ از جمله خودروهایی است که به غیر از استفاده شخصی، به عنوان کاربری تاکسی اینترنتی و آژانس استفاده می‌شود. در چنین کاربری، از آنجا که نرخ تصادف بالا است، برای همین بیمه‌گزار باید حق بیمه بیشتری را پرداخت کند. به طور متوسط خودروهایی با کاربری تاکسی باید حدود ۲۰% حق بیمه بیشتری را پرداخت کنند.
  • سقف تعهد مالی: حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث ۱۶ میلیون تومان است که در تمامی شرکت‌های بیمه این مبلغ یکسان است؛ اما بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های اضافی را برای بیمه شخص ثالث خودروی پژو ۲۰۶ خود دریافت دریافت کند. در حقیقت حداکثر پوشش یعنی ۳۲۰ میلیون را بگیرد.
  • تخفیف عدم دریافت خسارت: اگر بیمه‌گزار در طول مدت بیمه‌نامه خود تصادف نداشته و خسارتی هم از شرکت بیمه خود دریافت نکند، می‌تواند در هنگام تمدید، تخفیف دریافت کند. درصد تخفیف مشخص و بین همه شرکت‌های بیمه یکسان است. میزان تخفیف سال اول برابر با ۵% است و هر سال که بگذرد و غرامتی دریافت نکند، میزان درصد تخفیف در سال‌های بعد بیشتر خواهد شد. البته تخفیف حداکثری دارد که بیشترین تعداد سال عدم تخفیف ۱۵ سال و برابر با ۷۰% است.
  • جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث: در صورتی که مالک ۲۰۶ اقدام به تمدید بیمه‌نامه خود در موعد مقرر اتمام انقضای آن نکند، باید جریمه دیرکرد مشخص شده به ازای هر روز تاخیر بپردازد. معمولاً بیمه شخص ثالث این خودرو به صورت یک ساله صادر می‌شود. البته خرید این بیمه به صورت کوتاه مدت (سه ماهه، شش یا نه ماهه) نیز میسر است؛ بیمه شخص ثالث ۲۰۶ با اعتبار کوتاه مدت به بیمه‌گزارانی توصیه می‌شود که قصد فروش خودرو را در چند ماه آینده دارند.

تعداد سیلندرها نقش مهمی در تعیین قیمت پایه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ دارد.

تعداد سیلندرها نقش مهمی در تعیین قیمت پایه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ دارد.

  • تعداد سیلندر: تعداد سیلندر خودروی پژو ۲۰۶، عامل دیگری است که در قیمت بیمه شخص آن تأثیرگذار خواهد بود.

از آن‌جا که بیمه شخص ثالث ۲۰۶ اجباری است و پلیس خودروهای فاقد آن را جریمه و حتی منتقل به پارکینگ می‌کند، بنابراین در صورت اتمام اعتبار بیمه شخص ثالث خودروی خود، در تمدید آن درنگ نکنید. شما می‌توانید برای استعلام، تمدید و خرید بیمه شخص ثالث ۲۰۶ به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://bimeh.com/thirdparty/peugeot۲۰۶

استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ۲۰۶ از بیمه دات کام

در ابتدا نوشتیم که پژو ۲۰۶ در تهران نرخ تصادف بالایی دارد. شتاب بالا و عدم کنترل کامل باعث می‌شود تا میزان تصادف این خودرو بیشتر از بقیه باشد. راننده مقصر با بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ می‌تواند خسارت‌های جانی خود را جبران کند.

 خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژ و۲۰۶ از بیمه دات کام

خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ از بیمه دات کام

اگر می‌خواهید بیمه شخص ثالث خود را با ارزان‌ترین قیمت و شرایط جدید آن در پاییز ۱۴۰۰ خریداری کنید، یک روش ساده پیش روی شماست و آن هم خرید از سایت بیمه دات کام است. شما می‌توانید در سایت bimeh.com اطلاعات خودروی ۲۰۶ و بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنید و پس از مقایسه دقیق قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های معتبر، بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ مناسب با شرایط خود را انتخاب و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث این ماشین را از شرکت‌های بیمه‌گر معتبر انجام دهید. همچنین شما می‌توانید در تمام مراحل خرید بیمه نامه از مشاوره‌های تخصصی و بی‌طرفانه کارشناسان بیمه دات کام استفاده کنید.

درگاه‌های تماس بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره‌های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

کد خبر 536877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.