پیش فروش کرمان موتور ۱۴۰۰ + شرایط ثبت نام فوری، سایت و قیمت قطعی جک کی ام سی (KMC T۸)

ثبت نام کرمان موتور برای طرح جدید فروش خودرو KMC - T۸ ۲۰۰۰ M/T (جک کی ام سی) در آبان ۱۴۰۰ با موعد تحویل ۶۰ روزه آغاز شد.

به گزارش ایمنا کرمان موتور فروش ویژه آبان ماه خود را آغاز کرد.

محصولات کرمان موتور

بر اساس بخشنامه جدید فروش کرمان موتور، در این طرح محصول کی ام سی (KMC - T۸ ۲۰۰۰ M/T) عرضه می‌شود.

زمان ثبت نام کرمان موتور

ثبت نام در طرح جدید پیش فروش کرمان موتور از روز شنبه ۲۲ آبان ماه شروع و تا یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

پیش فروش کرمان موتور ۱۴۰۰ + شرایط ثبت نام فوری، سایت و قیمت قطعی جک کی ام سی (KMC T۸)

آدرس سایت کرمان موتور

آدرس درگاه فروش اینترنتی کرمان موتور http://sales.kermanmotor.ir است.

جزئیات فروش کرمان موتور

در طرح جدید کرمان موتور خودرو کی ام سی به صورت فروش فوری نقدی عرضه می‌شوند.

قیمت کی ام سی کرمان موتور

  • فروش فوری نقدی: قیمت ۸.۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال - تحویل ۶۰ روز

پیش فروش کرمان موتور ۱۴۰۰ + شرایط ثبت نام فوری، سایت و قیمت قطعی جک کی ام سی (KMC T۸)

شرایط فروش کی ام سی کرمان موتور

۱- هزینه‌های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث توسط فروشنده در قیمت خودرو لحاظ می‌شود.
تبصره: حق بیمه دریافتی شخص ثالث این قرارداد بر اساس نرخ‌ها و قوانین فعلی بیمه است، در صورت تغییر و افزایش مبلغ حق دیه و قوانین مابه التفاوت نرخ بیمه شخص ثالث به عهده مشتری می
باشد.

۲- خودروی درخواستی طبق شرایط مندرج در دفترچه گارانتی، گارانتی است.
۳- تأثیر موارد و حوادث پیش بینی نشده و یا فورس ماژور و همچنین تغییرات و تأخیرات ناشی از تغییر قوانین ومقررات و ضوابط شرایط توسط ارگان‌های ذیربط تا زمان تحول خودرو و همچنین اسناد شماره گذاری آن مورد قبول خریدار می
باشد.

۴- خریدار کلیه مشخصات سجلی، آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در این قرارداد را بررسی و کنترل و تائید نموده و در صورت بروز هرگونه ایراد ناشی از عدم درج صحیح اطلاعات و کنترل موارد ذکر شده، مسئولیت آن به عهده خریدار است.
۵- مشتری ضمن عقد خارج لازم به فروشنده وکالت می‌دهد با برگشت شدن هر یک از چک‌های اقساط این قرارداد فروشنده راسا" نسبت به وصول مطالبات خود از محل توقیف خودروی فروخته شده در این قرارداد اقدام نماید. لذا در صورتیکه به هر نحوی پرونده مشتری منتهی به اقدام حقوقی شود، فروشنده به موجب همین برگه حق مراجعه به کلیه سازمان‌ها و نهادها و نیز پارکینگ‌های کل کشور را جهت بررسی و تحویل گیری خودرو به وکالت از خریدار را دارد.
۶- با برگشت شدن هریک از چک‌های خریدار تحت هر عنوان با استناد به ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران کلیه دیون خریدار تبدیل به دین حال می‌گردد.
۷- خریدار به موجب همین قرارداد به فروشنده اذن و اجازه دریافت کلیه هزینه‌های قانونی اعم از هزینه دادرسی ، حق الوکاله وکیل، تأخیر تادیه و غیره را از محل چک‌های اقساطی و نیز چک و سفته تضمینی تفویض می‌نماید.
۸- در صورت عدم ایفای تعهدات از ناحیه خریدار این قرارداد به صورت خودکار منفسخ و فروشنده به اعمال و اجرای کلیه اختیارات حاصل از آن از جمله توقیف خودرو، عدم سرویس دهی به خریدار در خدمات پس از فروش و با توجه به انفساخ قرارداد و انتقال مالکیت مجدد خودرو به فروشنده توقف گارانتی مجاز است. انفساخ قرارداد نافی حقوق و مزایایی که مشتری به فروشنده تفویض کرده نیست.
۹- خریدار ضمن عقد خارج لازم تمامی اختیارات در چگونگی وصول مطالبات فروشنده را با حق انتقال این اختیار به غیر به فروشنده تفویض می‌نماید.
۱۰- کلیه وجوه واریزی صرفا" می‌بایستی به حساب شرکت کرمان موتور واریز گردد و از واریز وجوه به حساب اشخاص و نمایندگی موکداً خودداری شود که شرکت کرمان موتور در این خصوص ، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۱۱- پس از واریز وجوه (فعال سازی قرارداد) و یا دریافت تسهیلات بر اساس پیش فاکتور دریافتی از نمایندگی ، مشتری می‌بایست حداکثر ظرف ۴۸ ساعت ، مدارک لازم جهت ثبت ( فروش اقساطی و شماره گذاری ) را به نمایندگی تحویل دهد ، تأخیر در تحویل به عهده مشتری بوده و مسئولیتی در این خصوص متوجه نمایندگی مجاز و شرکت نیست.
۱۲- تا پرداخت کلیه مطالبات فروشنده ، خریدار حق واگذاری خودرو تحت هیچ عنوان حقوقی را ندارد. لذا هر گونه واگذاری خودروی اقساطی که در رهن شرکت خودرو سازی است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بعد از تخصیص پلاک تحت هر عنوان اعم از بیع ، صلح، معاوضه، وکالت ممنوع بوده و باطل و بلا اثر است.
۱۳- در صورتیکه مشتری حداقل ۳۰ روز قبل از سر رسید هر یک از چک‌های صادره و تحویلی بابت اقساط ثمن خودرو، نسبت به پرداخت وجه چک یاد شده اقدام نماید، متناسب با تعداد روزهایی که مشتری زودتر از موعد اقدام به پرداخت اقساط مذکور می‌نماید، به صورت سیستمی کسر خواهد گردید.
۱۴- خریدار به اصالت و صحت چک‌های تقدیمی و درستی نشانی‌های اعلامی و شماره تماسهای مذکور به موجب همین قرارداد اقرار و تائید می‌نماید. بدیهی است در اثر عدم شناسایی خریدار در نشانی‌های تقدیمی، کلیه مکاتبات و اعلانات این شرکت به آدرس مذکور در متن قرارداد به عنوان اقامتگاه اصلی و قطعی خریدار، ارسال و ابلاغ شده تلقی و آثار حقوقی موضوع برای خریدار الزام آور و غیر قابل اعتراض است.
تبصره – در صورتیکه به دلایل غیر از عدم موجودی در حساب، چک تودیع شده به شرکت، منتهی به وصول نشود، مشتری مطابق شرایط شرکت مشمول جریمه می‌گردد.
۱۵- تمامی تماس‌ها ، پیامکها و مکاتبات با مشتری بر اساس تلفن و آدرس و پستی و الکترونیکی اعلام شده توسط مشتری انجام می‌گیرد، هر مکاتبه‌ای که از طرف شرکت به نشانی مشتری از طریق پست ارسال شود و یا از طریق تلفن‌های اعلام شده در قرارداد، ارتباط برقرار و یا پیامک ارسال شود، ابلاغ شده تلقی خواهد شد و مشتری موظف است تغییر در آدرس پستی و الکترونیکی، تلفن ثابت و همراه خود را سریعاً" توسط نمایندگی مجاز مربوطه طی فرم ارائه شده به اطلاع شرکت برساند.
تبصره - در صورت غیر واقعی بودن اطلاعات شخصی مشتری و اقرار غیر واقع ایشان، باعث می‌شود که خریدارحق هیچگونه ادعایی اعم از حقوقی و کیفری در این خصوص، در هیچ مرجعی نداشته
باشد.

پیش فروش کرمان موتور ۱۴۰۰ + شرایط ثبت نام فوری، سایت و قیمت قطعی جک کی ام سی (KMC T۸)

۱۶- خودرو مورد معامله، گارانتی بوده و دوره گارانتی قید شده در کارت گارانتی، طبق ضوابط و شرایط ابلاغ شده شرکت در چارچوب قوانین و مقررات جاری خواهد بود و مشتری ملزم به رعایت مفاد شرایط گارانتی است.
تبصره - در صورتیکه در اثر هر اقدامی اعم از پیدایش مستندات یا برگه‌ای که مخالف با ضوابط گارانتی باشد، ملاک، ضوابط شرکت در این امر است.
۱۷- چنانچه چک با رعایت بخشنامه‌های شرکت از حساب شخص ثالث صادر گردد ، مشتری موظف است وجه چک را تضمین و ظهر کلیه چک‌ها را امضا نماید لذا جهت تضمین وجه چک ذکر این جمله در پشت چک الزامی است: "وجه چک توسط این جانب تضمین می‌گردد."
۱۸- با توجه به اینکه وصول وجه چک‌های موضوع قرارداد بصورت مکانیزه از طریق سیستم چکاوک (کلرینگ بانکی) در ساعت اولیه بامداد هر روز سر رسید صورت می‌پذیرد، لذا مشتریان مکلفند یک روز قبل از سررسید چکهای ارسالی نسبت به تأمین موجودی مورد نیاز اقدام نماید.
۱۹- این قرارداد پس از اخذ امضا مشتری با مهر و امضا نمایندگی که به معنای کنترل مندرجات آن در سیستم و اخذ تائیدیه سیستم است، منعقد شده و دارای اعتبار تلقی می‌شود.
۲۰- شماره گذاری خودرو بر اساس مقررات جاری کشور است و در صورت عدم شماره گذاری توسط راهور ناجا به دلایل مرتبط به مشتری ، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود . پلاک تخصیصی خودرو نیز بر اساس آدرس شهر محل سکونت مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد. در صورتیکه مشتری خودرویی را قبلا"خریداری کرده باشد ، موظف است آدرس محل سکونت خودرا طبق پلاک انتظامی قبلی اعلام کند و در غیر این صورت برای تغییر آدرس باید ابتدا به مراکز خدمات خودرویی راهنمایی رانندگی مراجعه و نسبت به ارائه مدارک احراز سکونت و اصلاح آدرس اقدام نماید. چنانچه مشتری مدرکی دال بر احراز سکونت خود ارائه ننماید و شماره گذاری خودرو ایشان بواسطه عدم ارائه مدارک لازم احراز سکونت به تأخیر بیفتد، مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی متوجه وی بوده و شرکت از این جهت هیچگونه تعهدی ندارد.
۲۱- با توجه به ابلاغ نیروی انتظامی ، تردد خودرو بدون پلاک انتظامی ممنوع است ، مشتری نباید بدون نصب پلاک ،خودرو را از نمایندگی خارج نماید . در صورت دریافت خودرو بدون پلاک انتظامی توسط مشتری ،کلیه عواقب و خسارت احتمالی ناشی از خروج خودرو بدون پلاک انتظامی به عهده مشتری بوده و شرکت در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت.
۲۲- تحویل اسناد خودرو شامل سند ، کارت گارانتی ، بیمه نامه ، پلاک انتظامی (در صورت نو شماره بودن و یا فکی های قیچی شده) و..... صرفاً" در محل نمایندگی خواهد بود. سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت راهور ناجا، کارت خودرو و کارت سوخت، توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط از طریق پست ارسال خواهد شد.
۲۳- خریدار به صورت یکطرفه تعهد به رعایت ضوابط و مقررات مندرج در دفترچه گارانتی خودرو ابتیاعی و استفاده مطلوب و متعارف از خودرو است.
۲۴- خریدار و فروشنده توافق نمودند تا پایان اقساط و تسویه حساب بدهی‌های خریدار نزد فروشنده ، خریدار به هیچ عنوان و تحت هیچ موضوعی حق فسخ این قرارداد را ندارد.
۲۵- نمایندگی به عنوان یکی از طرف‌های این شرکت مسئول بررسی و تائید احراز صحت مدارک و اطلاعات وارد شده مشتری و ضامنین است.
۲۶- مشتری اذعان می‌نماید که کلیه بندهای قرارداد فوق الذکر را به دقت مطالعه نموده و از تعهدات خود وتعهدات شرکت کاملاً" آگاه گردیده ا
است.

۲۷- صحت امضا مشتری و ضامن مطابق با گواهی صحت امضا ارائه شده در دفتر خانه مورد تائید است.
۲۸- خریدار به موجب همین قرارداد به فروشنده مجوز اختیار اخذ استعلام اعتبار سنجی از بانک عامل و مؤسسات اعتباری و مراجع ثبتی را تفویض می‌نماید.

کد خبر 535112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.