تداوم سامانه بارش زا تا فردا/کاهش دو درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تداوم فعالیت سامانه بارش زا تا اوایل فردا بر سطح استان برقرار است، دمای هوا یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارش‌زا بر روی استان تا اوایل فردا است و بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به صورت ابری، مه‌آلود و گاهی وزش باد است، در مناطق مرتفع هم بارش برف به ویژه در مناطق غربی، جنوب و جنوب شرقی (نائین و ورزنه) پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز سه‌شنبه وضعیت جوی نسبتاً پایدار است، افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین شش درجه و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوانسار و فریدونشهر، با دمای صفر درجه سانتی گراد سردترین شهرهای استان پیش‌بینی می‌شوند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، میزان بارش‌ها در شهرستان‌های اصفهان یک میلی‌متر، اردستان ۱.۸ دهم، آران و بیدگل ۲.۸، بوئین و میاندشت ۱.۲، چادگان ۷.۵، خوانسار ۷.۳، داران ۱۱.۶، دهاقان ۴.۸، دهق ۱۱.۵، زرین‌شهر ۳.۵، سمیرم ۴.۴، شهرضا ۹، علویجه ۱۶، فریدونشهر ۷.۲، کاشان ۳.۶، گلپایگان ۱.۲، مبارکه ۵.۶، میمه ۴.۳ و نطنز هم ۱.۲، میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 533844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.