یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین گلپایگان تحویل می‌دهیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: به زودی یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین گلپایگان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین شیرانی امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های گلپایگان و گوگد، اظهار کرد: مطالبه مردم گلپایگان و گوگد تأمین تجهیزات و امکانات و پزشک متخصص بیمارستان آیت الله گلپایگانی گوگد است که با کمک خیرین و اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته از دولت دوازدهم استاندارد سازی می‌شود.

وی گفت: هر سال وزارت بهداشت و درمان پزشک متخصص به استان‌ها توزیع می‌کند که امسال تاکنون محقق نشده است لذا در صورت جذب اقدام به توزیع خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با اشاره به دپوی بالای دو میلیون دوز واکسن در استان اصفهان، گفت: تزریق روزانه حدود ۱۵۰ هزار دوز واکسن در استان اصفهان وجود دارد، اما روزانه ۶۰ هزار نفر برای تزریق واکسن کرونا مراجعه می‌کنند. به زودی یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین گلپایگان تحویل داده می‌شود.

در ادامه سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ایران آمار استقبال از واکسن کرونا بیش از ۸۰ درصد جمعیت واجد شرایط است اما این آمار در کشورهای خارجی ۴۰ درصد است.

وی گفت: افرادی به دلیل سلیقه شخصی از واکسن استقبال ندارند، فردی که خودش را ایزوله کند اجباری برای تزریق واکسن نیست، طرح واکسیناسیون کرونا برای مشاغلی که روزانه با مردم سر و کار دارند اجباری است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دولت دوازدهم برای بیمارستان آیت الله گلپایگانی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است تا در یک پروسه صرف بروز رسانی بیمارستان شود.

کد خبر 531778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.