معلمان خواهان تسریع  در اجرای طرح رتبه بندی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان یک وعده کشوری است و تقاضای فرهنگیان استان در تجمع امروز تسریع در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است.

محمد اعتدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجمع امروز معلمان در مقابل درب اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان یک وعده کشوری است و تقاضای فرهنگیان در تجمع امروز مقابل درب اداره کل نیز به همین دلیل است.

وی در مورد اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان، افزود: مطابق آخرین اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی در این زمینه قول مساعدت را وزارت آموزش و پرورش داده است و باید اصلاحاتی در این زمینه صورت بگیرد و طی روزهای آینده با انجام اصلاحات برای بررسی نهایی این طرح وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

اصل رتبه بندی تعیین توانمندی معلمان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: اگر رتبه بندی به طور کامل و مطابق خواسته‌های معلمان انجام شود، شرایط دریافت حقوق و وضعیت معیشتی معلمان مانند سایر کارمندان ادارات می‌شود، اصل و اساس رتبه بندی معلمان علاوه بر تعیین گرید، رتبه بندی توانمندی معلمان است و یک معلم بر مبنای توانمندی‌ها رتبه‌ای را به دست می‌آورد که در میزان دریافت و مزایای او نیز مؤثر خواهد بود.

اعتدادی، خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان مسئله‌ای است که طی چند سال اخیر برای بررسی نهایی مد نظر معلمان بوده است و فرهنگیان انتظار دارند موضوع رتبه بندی در دولت جدید محقق شود و امیدواریم مجلس انقلابی نیز در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند تا این موضوع برای همیشه حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: اگر برنامه رتبه بندی معلمان نهایی و اجرا شود برای همه افراد کادر اداری دویست و سی (افرادی که آموزشی هستند و صرفاً اداری نیستند) مشغول به کار در ادارت این برنامه قابل اجرا خواهد بود.

کد خبر 528755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.