ساعت‌های هوشمند آمازفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سه ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 به زودی معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آمازفیت قصد دارد طی رویدادی ۱۱ اکتبر از سه ساعت هوشمند خود به نام‌های GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 رونمایی کند. ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 Pro دارای صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچی OLED با پنل 331 PPI است. هیچ اطلاعاتی در مورد رزولوشن واقعی نمایشگر این محصول ارائه نشده است. به نظر می‌رسد که این ساعت از نظر ظاهری خیلی متفاوت از نسل پیشین خود نیست، فقط بزل‌های باریک‌تر به اندازه ۳.۵ میلی متر دارد.

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 نیز شبیه نسل پیشین خود است و فقط ابعاد آن کوچک‌تر است، به طوری که اندازه بزل آن از ۴.۳۵ میلی متر به ۴.۰۵ میلی متر کاهش یافته است. این محصول دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۴ * ۴۵۴ پیکسل است. انرژی مورد نیاز این ساعت هوشمند شرکت آمازفیت با استفاده از یک باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و به مدت ۲۴ روز شارژدهی دارد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند GTS 3 دارای صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی با رزولوشن کمتر ۳۹۰ * ۴۵۰ پیکسل است.

محصولات جدید شرکت آمازفیت به سیستم عامل ZEPP OS مجهز خواهند بود که از ۱۵۰ حالت ورزشی و بیش از ۱۵۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، هر سه ساعت هوشمند ذکر شده دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم و بند سیلیکونی هستند. قیمت سه ساعت آمازفیت GTS 3، GTR 3 و GTR 3 Pro به ترتیب ۲۰۵، ۲۱۵ و ۲۲۵ دلار خواهد بود.

کد خبر 527765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.