۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گفت: با ۴۰۶ هزار شرکت‌کننده در ۳۱ استان کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش گسترده‌ترین آزمونی است که مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، محمد محسن غفوریان با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی بر اساس سفارش و درخواست دستگاه متقاضی، فرآیند آزمون استخدامی را طراحی و اجرا می‌کند، اظهار کرد: در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز که صبح جمعه اردیبهشت با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد نیز، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون کتبی از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیندهایی را برای گزینش و ارزیابی نیروها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه در واقع جهاد دانشگاهی فقط بخشی از فرآیند آزمون را برگزار می‌کند، گفت: مابقی از طریق دستگاه متقاضی، که در این آزمون وزارت آموزش و پرورش است، است، انجام خواهد شد.

غفوریان با بیان اینکه امیدواریم خروجی‌های آزمون کتبی را نیمه دوم خرداد اعلام کنیم، ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاشند تا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که پذیرفته‌شدگان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه معرفی و مشغول به کار شوند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز آزمون جهاددانشگاهی از حدود سال ۹۶ گفت: جهاددانشگاهی مجوز برگزاری این آزمون‌ها را از سازمان اداری و استخدامی اخذ کرد که در طول این ۶ سال فعالیت این مرکز تجربه برگزاری حدود ۶۵ آزمون را داریم که در آن‌ها بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شرکت کردند.

غفوریان با اشاره به اینکه این آزمون‌ها در گستره ملی و استانی برگزار شده و تقریباً ماهی یک آزمون را برگزار کرده‌ایم، افزود: اغلب دستگاه‌های متقاضی آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی بودند، اما در مواردی برای بخش خصوصی نیز این آزمون‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اعضای جهاددانشگاهی، دانشگاهیان و آموزش و پرورش در برگزاری این آزمون با جهاددانشگاهی همکاری داشتند، عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی این آزمون را تشکیل می‌دهند و با ۴۰۶ هزار شرکت‌کننده در ۳۱ استان کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش گسترده‌ترین آزمونی است که مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار کرده است.

به گزارش ایمنا، شرکت‌کنندگان برای مشاهده نتایج کتبی آزمون می‌توانند نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ به مرکز آزمون جهاددانشگاهی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

کد خبر 750439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.