تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان سال

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، برخی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی شروع به برون‌سپاری کرده‌اند که این اقدام مورد تایید مجلس نبوده است و طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان سال تبدیل به قانون می‌شود.

به گزارش ایمنا، خلیل بهروزی‌فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته مقرر شد مجلس شورای اسلامی بر روی تلفیق طرح کمیسیون اجتماعی و لایحه ارائه شده توسط دولت در یک بازه زمانی ۴۵ روزه کار کند.

وی برون‌سپاری برخی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی را مورد تأیید مجلس شورای اسلامی ندانست و افزود: متأسفانه برخی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی شروع به برون‌سپاری کرده‌اند که این اقدام مورد تأیید مجلس شورای اسلامی نبوده و تا پایان سال طرح ساماندهی کارکنان دولت تبدیل به قانون می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کارشکنی بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: با وجود آنکه بانک‌ها طبق قانون اختیارات زیادی دارند و به نوعی دولت سایه محسوب می‌شوند اما در پرداخت وام ودیعه مسکن کارشکنی می‌کنند، به این منظور فراکسیونی در مجلس به‌زودی تشکیل و در آن فراکسیون علت کارشکنی بانک‌ها بررسی می‌شود.

بهروزی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت ۱۲ کیلومتر از جاده فومن تصریح کرد: طبق ماده ۵۶ طرح چهار خطه شدن ۱۲ کیلومتر از جاده فومن، این جاده چهار خطه و به بخش خصوصی واگذار شده است.

منبع: فارس

کد خبر 527476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.