آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان، گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود و این سرمایه ملی متعلق به همه مردم بوده است و باید در اعتلای آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا نظریان صبح امروز- سوم مهرماه- با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد حکیمه (صارمیه شمار ۱۶) آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود و این سرمایه ملی متعلق به همه مردم بوده است و باید در اعتلای آن تلاش کنیم.

وی افزود: رونق علمی و تربیتی مدارس وابسته به برنامه‌ریزی‌ها و اهتمام ویژه سیاست گذاران عرصه تعلیم و تربیت و با تلاش همه جانبه دانش‌آموزان، معلمان و والدین محقق می‌شود، فرزندان این مرز و بوم عزیزترین سرمایه‌های کشور هستند که در پرتو اندیشه، هنر و دستان پر مهر معلمان شکوفا می‌شوند.

معلمان در شرایط پاندمی کرونا تعلیم و تربیت را رها نکردند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان، تصریح کرد: معلمان با دستان توانا، مهری پرفروغ، اندیشه‌ای خلاق و تلاشی ستودنی تعلیم و تربیت را در شرایط پاندمی کرونا رها نکردند و خالصانه و صادقانه نقش بزرگ خود را در سنگر مدافعان خرد و دانایی به یادگار گذاشتند.

نظریان، خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت امیدوارم در کمال آرامش، امنیت خاطر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت و همراهی همه جانبه معلمان، مدیران و خانواده‌ها گامی مؤثر با حضور تدریجی دانش‌آموزان در مدارس برداریم.

وی تصریح کرد: سال تحصیلی جدید از امروز آغاز شده و با آموزش مجازی و حضوری در مناطق کم جمعیت روند آموزش ادامه دارد، امیدواریم با تحقق شعار تضمین سلامت و استمرار آموزش در جهت تربیت دانش آموزانی در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

کد خبر 524674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.