تحصیل در ترکیه؛ رؤیای شیرینی که آرتان بورس تاپ محقق می‌کند

به دلیل شرایط پذیرش و امکاناتی که تحصیل در ترکیه دارد، افراد زیادی می‌خواهند برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنند.

مقدمه

مدرک این کشور در تمامی جهان پذیرفته شده و دارای اعتبار است و افراد زیادی هستند که از طریق دانشگاه‌های ترکیه، در کشورهای دیگر بورسیه گرفته‌اند. همچنین این کشور رشته‌های مختلف را پوشش می‌دهد و می‌توانید در هر رشته‌ای که هستید، برای مقاطع مختلف تحصیلی و یا دانشگاهی، اقدام به گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور نمائید. همیشه برای اینکه بتوانید راحت‌تر به هدف خود برسید و از هزینه‌های اضافه جلوگیری نمائید، بهتر است کار خود را به یک مجموعه حرفه‌ای بسپارید. آرتان بورس تاپ با داشتن تجربه‌های درخشان در این زمینه، آماده است تا تمامی کارهای رفتن و اقامت شما را برای تحصیل رایگان و یا زندگی و مهاجرت به ترکیه را انجام دهد.

تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

تحصیل در ترکیه ممکن است ولی شرایطی دارد که بیش از هر چیز، باید از آن‌ها آگاه باشید. ترکیه سالانه دانشجویان زیادی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سراسر جهان می‌پذیرد و می‌تواند با کمی تلاش، از این طریق از شرایط تحصیل در ترکیه بهره‌مند شوید. با مدرک دیپلم، می‌توانید آزمون ورودی دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف به ویژه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، علوم مهندسی و علوم انسانی را پشت سر بگذارید. در نهایت

قبولی و گرفتن بورسیه مورد نظر، نیاز به آگاهی و اقدامات به موقع و درست دارد تا بتوانید دانشگاه مناسب با رشته خود را پیدا کنید. آرتان بورس تاپ، با وکلای خبره و کادر مجرب خود، خیال شما را راحت می‌کند و می‌توانید با اطمینان کارهای خود را به ما بسپارید. برای مشاوره تحصیل در ترکیه و اخذ پذیرش در دانشگاه‌ها نیز می‌توانید ریز نمرات، مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و دیگر مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید. لازم به ذکر است که بسیاری از دانشگاه‌ها شرایط ویژه‌ای مانند ریز نمرات، آزمون ورودی و شروط دیگری را می‌گذارند تا تنها دانشجویان لایق وارد آن دانشگاه شوند. اگر به دنبال تحصیل رایگان در ترکیه هستید، حتماً باید با این مشکل کنار بیایم.

تحصیل در ترکیه؛ رؤیای شیرینی که آرتان بورس تاپ محقق می‌کند

شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور

ممکن است این را شنیده باشید که برای شرکت در دانشگاه‌های ترکیه و ادامه تحصیل رایگان در ترکیه، باید در آزمون‌هایی مانند یوس و ست شرکت کنید و برخی از دانشگاه‌ها نیز معدل دیپلم و ریز نمرات را مدنظر قرار می‌دهند. آزمون یوس معمولاً روی سه عنصر مهم یعنی هوش، هندسه و ریاضیات تمرکز می‌کند و هر سال یک‌بار برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ ثبت نام آزمون یوس ترکیه ۲۰۲۱ اینجا (https://artanburstap.com/yos-test) کلیک کنید.

با شرکت در آزمون YOS شما می‌توانید در تمامی رشته‌هایی که در دانشگاه‌های ترکیه تدریس می‌شوند (به جز رشته خلبانی) تحصیل نمائید. از رشته‌هایی که متقاضیان ایرانی بیشتر درخواست می‌کنند می‌توان به: پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، مامایی، پرستاری و … اشاره کرد. برای قبولی در رشته خلبانی ترکیه یا باید شهروند ترکیه باشید و یا به جای دانشگاه در مدرسه‌های خلبانی ثبت نام کنید. بعد از کسب نمره قبولی در آزمون یوس هر دانشگاهی شما می‌توانید در همان دانشگاه و دانشگاه‌هایی که نمره آزمون yos ترکیه شما را می‌پذیرند انتخاب رشته کنید.

در بسیاری از مواقع، تحصیل در ترکیه کمی سخت است و نیاز به شرایط مطلوب دارد. به طور کلی جزئیات و اطلاعاتی مانند معدل، ریز نمرات، سن افراد و غیره، شرایط قبولی و پذیرش را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در برخی مواقع حتی دانشجویانی با نمره‌های خوب و بالا نیز، موفق به کسب موقعیت تحصیل رایگان در ترکیه نمی‌شوند.

البته دانشگاه‌هایی هستند که شرایط پذیرش بدون کنکور را نیز دارند که با پرداخت مبلغی و یا در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانید در آن‌ها به ادامه تحصیل بپردازید. مؤسسه آرتان بورس تاپ، تمامی خدمات گرفتن پذیرش و انواع بورس تحصیلی را با بهترین شرایط فراهم می‌کند و می‌توانید با خیالی آسوده، کارهای پذیرشتان را دنبال کنید. از جمله مدارکی که برای گرفتن پذیرش در اوایل ارائه کنید، شامل مدارک و نمرات ۱۲ سال تحصیلی، پاسپورت و عکس می‌باشند.

هزینه تحصیل در ترکیه

هزینه تحصیل در ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌تواند از مقطع تحصیلی گرفته تا دانشگاه و رشته مورد نظر را شامل شود. درواقع تحصیل رایگان در ترکیه مربوط به دانشگاه‌های دولتی می‌شود. دانشگاه‌های دولتی رایگان هستند و دانشجو تنها باید هزینه‌های رفت و آمد، غذا، سفر و محل اقامتش را مشخص کند و برای آن‌ها هزینه‌هایی را پرداخت کند.

با این حال دانشگاه‌های خصوصی ترکیه نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. با توجه به اینکه در چه مقطعی هستید، هزینه می‌تواند متفاوت باشد. همچنین رشته‌های مختلف، هزینه‌های جداگانه‌ای را شامل می‌شوند.

جمع‌بندی

ترکیه دانشگاه‌های بسیار زیادی دارد که بخش مهمی از آن‌ها معتبر نیز هستند. برای تحصیل رایگان در ترکیه و تمامی کارهایی که برای اقامت نیاز دارید را، مؤسسه حقوقی آرتان بورس تاپ (https://artanburstap.com) برایتان انجام می‌دهد. همچنین این مجموعه هر ویزایی که بخواهید را برایتان آماده می‌کند. امکان تحصیل و بورسیه تحصیلی، کار در ترکیه، ثبت شرکت و کاریابی در ترکیه، تنها بخش‌های کوچکی از خدمات این مجموعه می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم جهت مشاوره با کارشناسان و مشاوران مجموعه حتماً از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

تلفن دفتر تهران: ۰۲۱۸۸۷۳۹۸۱۷

تلفن مشاوره پذیرش بدون کنکور: ۰۹۹۲۷۳۵۹۶۰۸

تلفن مشاوره آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه: ۰۹۲۱۴۶۴۰۰۳۵

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/artanburstap

آدرس آپارات: https://www.aparat.com/artanburstap

آدرس دفتر تهران: تهران، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان سرافراز، مجتمع دریای نور، طبقه ۹، واحد ۹۰۲ و ۹۰۳

کد خبر 515975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مه رو IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 0
    در انتخاب موسسات مهاجرتی دقت بسیار به عمل بیاورید. موسسه آرتان بورس تاپ زیر نظر وزارت علوم نیست.