پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه لاله"،" پروژه‌های ریز و درشت منطقه ٧ شهرداری اصفهان"،" خط ٢ مترو نماد توسعه ٤ ساله اصفهان است"، " جزئیات توسعه و تجهیز ٥ ورزشگاه به همت مدیریت شهری اصفهان"، " پیشرفت ٧٠ درصدی حفاری فاز یک خط دو مترو اصفهان"، " تدابیر شهرهای جهان برای هوشمندسازی مبلمان فضاهای عمومی"، " تأثیر سیستم‌های روشنایی شهر بر امنیت شهروندان"، " کوهشار مشهد؛ سورپرایز ویژه ای که به سرانجام رسید"، " نقش مشارکت شهروندان در بهبود مدیریت شهری"، " پاتوق‌های شهری راهکاری برای افزایش حس تعلق شهروندان " ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه لاله

گزارش ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه لاله در صدر اخبار پربازدید ترین های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

امروز _ پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ _ در مراسمی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، TBM غربی جبهه شمال شرق خط دو متروی اصفهان وارد ایستگاه لاله شد.

پروژه‌های ریز و درشت منطقه ۷ شهرداری اصفهان

خبر پروژه‌های ریز و درشت منطقه ٧ شهرداری اصفهان نیز توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه پروژه‌های عمرانی و خدماتی زیادی در حال اجرا و در مرحله تکمیل است تا عدالت فضایی برای شهروندان این منطقه رقم بخورد.

خط ۲ مترو نماد توسعه ۴ ساله اصفهان است

خط ٢ مترو نماد توسعه ٤ ساله اصفهان است هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: اگر شهروندان می‌بینند که شهرداری تمام همت خود را در عرصه حمل و نقل متمرکز کرده و همه فعالیت‌های عمرانی به حمل و نقل باز می‌گردد و جاده فرزانگان، پل آفتاب و مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی احداث می‌شود، همه در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

جزئیات توسعه و تجهیز ۵ ورزشگاه به همت مدیریت شهری اصفهان

جزئیات توسعه و تجهیز ٥ ورزشگاه نیز از پرمخاطب ترین اخبار در سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

پنج ورزشگاه اصفهان شامل " استخر نمونه شهدای کردآباد"،: سلامت‌کده مشتاق"، " مجموعه ورزشی ارغوان"، " چمن مصنوعی شهدای کردآباد" و " شهربازی آبشار" توسط مدیریت شهری ترمیم، تجهیز و توسعه یافته و اکنون تکمیل و آماده بهره برداری است.

پیشرفت ۷۰ درصدی حفاری فاز یک خط دو مترو اصفهان

خبر پیشرفت ٧٠ درصدی حفاری فاز یک خط دو مترو اصفهان هم توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: در حال حاضر شاهد تکمیل ۷۰ درصدی عملیات حفاری تونل فاز یک خط دو متروی اصفهان هستیم.

تدابیر شهرهای جهان برای هوشمندسازی مبلمان فضاهای عمومی

گزارش تدابیر شهرهای جهان برای هوشمندسازی مبلمان فضاهای عمومی از جمله گزارش‌های پربازدید هفته گذشته ایمنا بود.

مبلمان خیابانی بخشی جدایی‌ناپذیر از شهرها به حساب می‌آید چرا که امکان استراحت، تماشای اطراف و برقراری ارتباط بین شهروندان را فراهم می‌آورد. امروزه برنامه‌ریزان در بسیاری از شهرهای جهان برای افزایش کارایی این سازه‌ها به هوشمندسازی آن‌ها پرداخته‌اند.

تأثیر سیستم‌های روشنایی شهر بر امنیت شهروندان

گزارش تأثیر سیستم‌های روشنایی شهر بر امنیت شهروندان نیز مورد استقبال مخاطبان در کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

وجود سیستم‌های روشنایی در شهر تا کنون از جنبه‌های متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته با این حال، حقیقتی که به طور قابل چشمگیری از دید منتقدان پنهان مانده، تحلیل علمی نقش آن‌ها در شهرها بوده است.

کوهشار مشهد؛ سوپرایز ویژه‌ای که به سرانجام رسید

خبر به سرانجام رسیدن کوهشار مشهد هم از پر بازدیدترین های کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار مشهد گفت: بزرگترین آبشار مصنوعی ایران به ارتفاع ۱۹۰ متر در دلِ ارتفاعات جنوبی مشهد در اختیار شما همشهریان عزیز قرار می‌گیرد.

نقش مشارکت شهروندان در بهبود مدیریت شهری

گزارش نقش مشارکت شهروندان در بهبود مدیریت شهری نیز از گزارش‌های پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

بسیاری از شهروندان خود را تنها مصرف کنندگانی در نظر می‌گیرند که از خدمات عمومی، مطابق میل خود بهره می‌گیرند حال آنکه بسیاری نیز در تصمیم‌گیری‌های شهری مشارکت می‌کنند و از این طریق، حس تعلق به شهر را در خود افزایش می‌دهند.

پاتوق‌های شهری راهکاری برای افزایش حس تعلق شهروندان

گزارش پاتوق‌های شهری راهکاری برای افزایش حس تعلق شهروندان هم مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

پاویون‌ها با اهداف متفاوتی ساخته می‌شود با این حال اغلب مردم دنیا این سازه‌های کوچک را پاتوق‌هایی شهری برای گرد هم آمدن در نظر می‌گیرند.

کد خبر 507547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.