جزئیات توسعه و تجهیز ۵ ورزشگاه به همت مدیریت شهری اصفهان

پنج ورزشگاه اصفهان شامل "استخر نمونه شهدای کردآباد"، :سلامت‌کده مشتاق"، "مجموعه ورزشی ارغوان"، "چمن مصنوعی شهدای کردآباد"و "شهربازی آبشار" توسط مدیریت شهری ترمیم، تجهیز و توسعه یافته و اکنون تکمیل و آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیریت شهری اصفهان به دنبال افزایش سرانه ورزشی شهر و در راستای توسعه ورزشگاه‌ها به خصوص در مناطق محروم گام برداشت و توسعه، ترمیم و تجهیز پنج ورزشگاه را با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار داد.

استخر نمونه در مجموعه ورزشی شهدای کردآباد خیابان جی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به استخر سرپوشیده کودکان و بزرگسالان، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، بوفه تریا، فروشگاه لوازم شنا، مدرسه شنای قهرمانی و پارکینگ مجهز شده است.

چمن مصنوعی ارغوان در مجموعه ورزشی ارغوان در خیابان آل محمد با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ترمیم و بهسازی شده است این مجموعه که مدرسه فوتبال در آن برگزار می‌شود به رختکن، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ تجهیز شده است.

چمن مصنوعی شهدای کردآباد در مجموعه ورزشی شهدای کردآباد خیابان جی با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی شده است. این مجموعه که مدرسه فوتبال در آن برگزار می‌شود به رختکن، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ تجهیز شده است.

مجموعه ورزشی مشتاق با هزینه ۵۰ میلیارد ریال بهسازی و ترمیم شده است در این مجموعه دو زمین فوتبال چمن مصنوعی بزرگ و کوچک، زمین آسفالت بسکتبال و والیبال، زمین ساحلی، زمین اسکیت، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی، آبخوری و پارکینگ مجهز است.

شهربازی آبشار ویژه کودکان و نوجوانان به مساحت سه هزار مترمربع با هزینه ۳۰ میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شده است.

کد خبر 506657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.