حریق گسترده در انبار علوفه شرق اصفهان+ عکس

انبار علوفه واقع در شرق اصفهان طعمه حریقی گسترده شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حادثه حریق گسترده در یک انبار علوفه، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۷:۲۰ روز گذشته به مرکز ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش داده شد.

وی با اشاره به محل وقوع حادثه، ادامه داد: حریق گسترده در انبار علوفه یک مجتمع گاوداری در محدوده روستای حاجی آباد واقع در شرق اصفهان به وقوع پیوست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با بیان این که اطفای این حریق و پاکسازی محل آن حدود پنج ساعت طول کشیده است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله از ایستگاه ۷، ۱۵، ۲۳ و ۲۵ با خودروهای اطفائیه‌ سنگین به محل حریق اعزام شدند و با تلاش زیاد گسترش آتش را مهار کرده و از سرایت شعله به دپوهای علوفه همجوار محل حریق جلوگیری کردند.

وی با توضیح این که با سرعت عمل اکیپ اعزامی و تخلیه سریع گاوداری دام‌ها آسیب ندیدند، افزود: افراد باید در انبارداری علوفه در خصوص رعایت فاصله بین دپوهای کاه و علوفه همچنین روشن نکردن آتش در مجاورت علوفه‌ها و نبود سیم برق در حوالی آنها دقت لازم را داشته باشند.

حریق گسترده در انبار علوفه شرق اصفهان+عکس

گازگرفتگی کارگر در چاه

کاوه آهنگران در خصوص حادثه گازگرفتگی کارگری در چاه، گفت: به دلیل گاز گرفتگی داخل چاه فاضلاب حدود ۱۰ متری، مقنی افغان که حدود ۴۵ سال داشت فوت کرد.

وی با بیان این که این حادثه در منطقه کارگاهی حرم زینبیه رخ داده است، اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۱۶:۳۰ به مرکز ۱۲۵ اصفهان اعلام شد و نیروهای آتش نشانی از ایستگاه ۱۹ برای امدادرسانی، به محل حادثه اعزام شدند.

حریق گسترده در انبار علوفه شرق اصفهان+عکس

کد خبر 500634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.