افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به دلیل افزایش قیمت ارز در روز جاری ، قیمت طلا و سکه سیر صعودی یافته و نسبت به روز گذشته هر قطعه سکه تا این لحظه ۱۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت طلا و سکه سیر نزولی داشته که تا روز گذشته ادامه یافته است. در حالی که روز گذشته و امروز قیمت انس جهانی ثابت مانده است، دیروز کاهش قیمت منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شد.

وی افزود: امروز در شروع معاملات، مجدداً قیمت طلا و سکه افزایش یافت، زیرا روز گذشته قیمت ارز به کانال ۲۳ هزار تومان کاهش یافته و امروز به کانال ۲۴ هزار تومان صعود کرد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حالی که قیمت انس جهانی به دلیل تعطیل بودن بازارهای جهانی در روز یکشنبه ثابت مانده است، به دلیل افزایش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه سیر صعودی یافته و نسبت به روز گذشته هر قطعه سکه تا این لحظه ۱۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

پیش‌بینی بازار طلا و سکه در هفته آینده

کشتی آرای افزود: در یک هفته اخیر به دلیل نزدیک شدن به زمان انتخابات، داد و ستدها کاهش یافته است و مردم منتظرند نتیجه انتخابات مشخص شود تا روند قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی کشور مشخص شود زیرا هر کسی پیروز انتخابات شود سیاست‌های خاصی را در پیش خواهد گرفت.

وی ادامه داد: معاملات در بازار به همین علت کاهش یافته و منتظر نتیجه انتخابات هستیم، پیش بینی بازار بعد از انتخابات اکنون امکان پذیر نیست، به نظر می‌رسد در چند روز اخیر شاهد نوسانات جزئی باشیم و هفته آینده قیمت‌ها ثابت بوده و روند آن مشخص شود.

کد خبر 500236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.