پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات روز گذشته بازار با بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش به یک میلیون و ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش ارزش نسبت به روز قبل و با نرخ یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار معامله شد.

وی افزود: تقاضا برای خرید طلا، سکه و جواهرات در بازار به جهت تعطیلی واحدهای صنفی بر اساس دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به شدت کم است و به همین جهت نوسانات ارزش اونس جهانی طلا تأثیر زیادی بر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ایران نمی‌گذارد.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات بازار آزاد در بازه زمانی دو روز آینده کاهش بین یک تا سه درصدی را تجربه کند و بهبود گمانه‌زنی‌ها در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران و ایالات متحده با تأثیر مستقیم بر کاهش نرخ دلار، طلا را ارزان خواهد کرد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرسین IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    7 3
    طلا دوباره 1,500میشه
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    3 0
    20تومن خیلی کاهشی شده بیخیال شین ورشکست میکنید ما راضی نیستیم راضی به ضرر شماها گناه دارین