پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: ارزش اونس جهانی طلا در جریان معاملات فعالان اقتصادی در بستر بازارهای بین‌المللی در بازه زمانی روزهای گذشته کاهش نامحسوسی را تجربه کرده و به نظر می‌رسد این جریان کاهشی تا پایان هفته جاری در بازارهای بین‌المللی ادامه داشته باشد.

وی افزود: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران نیز به شدت به ارزش اونس جهانی طلا وابسته است و با توجه به جریان کاهشی طلای جهانی، افت نامحسوس نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات روز شنبه احتمالی است.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی فروشنده سکه، طلا و جواهرات در بازار ایران، تغییرات در جریان معاملات بازارهای جهانی به ندرت منجر به بروز نوسانات در قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار می‌شود و در صورتی که تعطیلی بازار رفع شود باید منتظر اتفاقات جدید و نوسانات محسوس‌تر در بازار باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    5 0
    سلام دوستان به نظر شما قیمت طلا کاهش یا افزایش تا آخر ماه رمضان