گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی معرفی شد

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی که اولین محصول میان رده سونی با پشتیبانی از شبکه ۵G است، اخیرا معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سونی در کنار دو گوشی Xperia ۱ III و Xperia ۵ III، گوشی دیگری به نام Xperia ۱۰ III را نیز معرفی کرد. این گوشی جدید یک محصول میان رده است و به عنوان جایگزین Xperia ۱۰ در نظر گرفته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد.

گوشی Xperia ۱۰ III دارای صفحه نمایش ۶ اینچی OLED است و از فناوری HDR ۱۰ پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر آن ۲۱ به ۹ است. شرکت سازنده اعلام کرده است که طول و عرض Xperia ۱۰ III به ترتیب سه و یک میلی متر از مدل قبلی کمتر است. ابعاد گوشی جدید ۸.۳ * ۶۸ * ۱۵۴ میلی متر است، به همین دلیل به راحتی در دست جای می‌گیرد.

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی معرفی شد

در این گوشی از لایه محافظتی گوریلا گلس ۶ برای صفحه نمایش و قاب پشتی استفاده شده است. دوربین سه گانه در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هشت مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی هوشمند سونی Xperia ۱۰ III به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ ۵G مجهز شده است و با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته کاربران می‌توانند به منظور افزایش حافظه گوشی از کارت حافظه استفاده کنند.

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی معرفی شد

انرژی مورد نیاز محصول جدید شرکت سونی با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی سونی Xperia ۱۰ III در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و صورتی راهی بازار می‌شود، قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در تابستان سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 487019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.