پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۹ اسفند ۹۹ + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: جریان معاملات بازار آزاد در بازه زمانی روز گذشته نشان داد که به رغم افزایش قابل توجه ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی و فعالان اقتصادی کلان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد طلا، سکه و جواهرات ایران، تاب و توان افزایش بیش از ۲۵ هزارتومانی در یک روز را ندارد و به حدی تقاضا برای فروش طلا افزایش پیدا کرده که پاسخ‌های قطعی برای تقاضای خرید وجود دارد.

وی افزود: در آستانه ایام عید نوروز، بسیاری از فعالان بازار برای تأمین نقدینگی مورد نیازشان به جهت خرید البسه، مواد غذایی و دیگر مواردی که در آستانه عید نوروز خرید آن مرسوم است، طلاهای خود را به بازار عرضه کرده‌اند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: در صورت تداوم وضع موجود و حفظ میزان عرضه این حجم از طلا و جواهرات در بازار آزاد ایران، شاهد افت قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات بازار آزاد نیز خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 480119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.