مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A52 مشخص شد

هر دو مدل گوشی سامسونگ گلکسی A52 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً مشخص شده است که گوشی گلکسی A52 در دو مدل 4G و 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مدل 5G به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون 750G مجهز است، در حالی که مدل 4G دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون 730G است.

اطلاعاتی در مورد دوربین هر دو مدل گوشی سامسونگ گلکسی A52 منتشر شده است که نشان می‌دهد دوربین اصلی این دو گوشی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است که از لرزش‌گیر تصویر لیزری برخوردار است علاوه بر این گوشی‌های ذکر شده دارای یک دوربین فوق عریض با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی بوده که قادر است با زاویه ۱۲۳ درجه عکاسی کند. دو حسگر دیگر به کار رفته در این دو مدل گوشی، حسگرهای پنج مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

هر دو مدل گوشی A52 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ هستند که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته و حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی آن تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز دو گوشی ذکر شده از طریق باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد.

بر اساس شنیده‌ها، دو مدل گوشی سامسونگ گلکسی A52 به اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز بوده و دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت گوشی A52 مدل 4G و 5G به ترتیب ۳۴۹ و ۴۲۹ یورو ارزیابی شده است.

کد خبر 478492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.