قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۲ اسفند (منطقه ۶ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۶ شهرداری اصفهان ( محدوده خیابان آپادانا ) هر متر ۳۹ تا ۶۰ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه رهن کامل به مبلغ ۲ میلیارد تومان تا اجاره هر ماه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۳۹ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان آپادانا دوم تا متری ۶۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در همان خیابان می‌رسد. آپارتمان‌های لاکچری با حیاط ۲۰۰ متری در این منطقه با امکانات کامل از جمله روف گاردن، آبنما، چمن مصنوعی و آلاچیق ارائه شده که قیمت آن ۸ تا ۱۲ میلیارد تومان است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های غیر نوساز، مبلغ هر متر ۱۸ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۹ سال در چهار راه آپادانا و هر متر ۳۵ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت ۱۳ سال در خیابان آپادانا اول اعلام شده است در این منطقه همچنین خانه‌ای با قدمت ۱۰ سال در خیابان آپادانا دوم به قیمت هر متر ۴۵ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت کمتر از ۱۰ سال نیز قیمت از هر متر ۲۹ تا ۵۰ میلیون تومان در این منطقه اعلام شده است به طوری که برای خرید یک آپارتمان ۱۶۰ متری با قدمت کمتر از ۶ سال در این منطقه خریدار باید ۸ میلیارد تومان هزینه کند.

در این منطقه اختلاف قیمت بین خانه‌های نوساز و غیر نوساز زیاد بوده و می‌توان با دارا بودن سرمایه‌ای بین ۳ تا ۱۲ میلیارد تومان صاحب خانه شد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۵۰ متری در آپادانا ۱۵۰ میلیون تومان رهن و مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره است و برای یک واحد ۲۰۰ متری در خیابان آپادانا دوم دارای ۱۴۰ متر حیاط، مبلغ رهن کامل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. علاوه بر این برای مبلغ رهن کامل یک واحد ۳۵۵ متری در خیابان آپادانا اول مبلغ رهن کامل ۲ میلیارد تومان است.

در این منطقه بیشتر منازل برای رهن کامل به مشاوران املاک سپرده شده که از ۳۰۰ میلیون تومان شروع شده و به ۲ میلیارد تومان نیز می‌رسد.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۵۰ متری آپادانا قیمت اجاره: ماهیانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۱۵۰ میلیون تومان رهن
۲۰۰ متری خیابان آپادانا دوم ‏‬ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رهن
۳۵۵ متری آپادانا اول ۲ میلیارد تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان آپادانا (نوساز) متری ۳۹ تا ۶۰ میلیون تومان
محدوده چهارراه آپادانا (قدمت ۲۹ سال) متری ۱۸ میلیون تومان
محدوده خیابان آپادانا دوم (قدمت ۱۰ سال) متری ۴۵ میلیون تومان
کد خبر 478490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهناز IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام لطفا قیمت آپارتمانهای شهرک شهید کشوری اصفهان رو هم بذارید.ممنون
  • محمدرضا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    مامستاجر ها باید چه کنیم چه گناهی کردیم که...
  • حسین IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    کسی میتونه به منطقه 6 بگه حلت جطوره؟!!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    خاک بر سرتون با این قیمتها واقعا گل وبلبله