پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۸ دی

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. اما برای قیمت طلا امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش ایمنا، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۱۰۰ تومان قیمت گذاری شد. اما برای قیمت طلا امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیأت مدیره اتحادیه طلای تهران معتقد است: دیروز تقاضا برای خرید طلای آب شده و سکه دیده نشد. همین کاهش تقاضا باعث شده که قیمت طلا و سکه ارزان شود. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز همین رویه باشد. یعنی قیمت طلا امروز چندان گران و ارزان نمی‌شود و ثابت باقی می‌ماند.

بر اساس گزارش کیتکو، درحالی‌که نمایندگان مجلس در حال بحث در مورد صدور گواهینامه پیروزی جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب بر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور مستقر بودند، طلا از پایین‌ترین سطح روزانه خود افزایش پیدا کرد. طلا در روزی که گذشت با یک ریزش سنگین به قیمت به ۱۹۰۶ دلار رسید اما در ادامه توانست تا حدی از زیان خود را جبران کند و کمی بالا برود.

در پایان روز کاری قبل طلا در سطح ۱۹۱۸ دلار بسته شد که در مقایسه با قیمت بسته‌شده در روز سه‌شنبه ۳۰ دلار کمتر بود. درست در همان زمانی که تظاهرکنندگان طرفدار ترامپ با نقض موانع امنیتی وارد سنای آمریکا شدند.

معاملات آتی طلای فوریه با ۱۹۲۳ دلار معامله، ۱٫۵۷ درصد کاهش در روز را به همراه داشته است.

بر اساس گزارش اینوستینگ، با توجه به «کودتای ترامپ» که در حال حاضر در واشنگتن رخ‌داده است، بازار به نظر می‌رسد ترسیده و از معاملات دست نگه‌داشته است. سرمایه‌گذاران فعلاً نه خرید می‌کنند و نه فروش.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 466984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.