شناخت و آشنایی با فرش ماشینی کاشان

فرش کاشان قدیمی ترین و شناخته شده ترین کارخانه فرش ماشینی که سالیان زیادیست برترین تولید کننده فرش ماشینی را به خود اختصاص داده است.

در این مقاله با معرفی کارخانه فرش ستاره کوروش و ارائه اطلاعات مفیدی درباره فرش کاشان راهنمایی هر چند کوتاه برای خریداران ماشینی باشیم.

مقدمه: پیشرفت صنایع نساجی و دستگاه‌های پیشرفته

با پیشرفت صنعت فرش ماشینی، این پیشرفت و مدرن شدن تأثیر بسیار زیادی در صنعت فرش ماشینی داشته است. ورود دستگاه‌های ۷۰۰ شانه ،۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در سال‌های اخیر تحول بسیار زیادی را در بافت و تولید فرش ماشینی داشته است. همین تأثیر موجب تولید محصولات بسیار زیبا و خاص شده که بسیار مورد استقبال خریداران فرش ماشینی قرار گرفت.

با ورود دستگاه‌های ۱۰۰۰ شانه ،۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه محصولات فرش ماشینی پیشرفت زیادی را برای خود ثبت کردند.

چه تفاوتی بین فرش ۱۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه هست؟

فرش هزار و پانصد شانه بعد از چند سال از تولید و فروش فرش‌های ۱۲۰۰ شانه وارد و صنعت فرش ماشینی شد این اتفاق برای کل جهان اتفاقی دل انگیز و زیبا بود زیرا فرش ماشینی دیگر بسیار شباهت نزدیک تری به فرش‌های ریزبافت تبریز و قم پیدا کرده است.

شباهت بسیار بالا به فرش‌های ۶۰ رج و ۷۰ رج تبریز و قم

دوام، عمر و کیفیت فرش کاشان

فرش‌های ماشینی در صورت استفاده از نخ ۱۰۰% اکرولیک از کیفیت و دوام بالای برخوردار هستند فرش ستاره کوروش کاشان به دلیل استفاده از نخ ۱۰۰% اکرولیک در بافت محصولات خود ضمانت ۵ ساله را برای فرش‌ها قرار داده است.

دوام و استقامت این نوع نخ در برابر حرارت و کوبیدگی بسیار عالی است. همچنین این ثبات رنگ فرش ۱۰۰% اکرولیک بسیار خوب بوده و پس از شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داشت و این از مزیت‌های اصلی فرش کاشان بافت نخ ۱۰۰% اکرولیک هست.

رنگ‌های زیبا و دلنشین فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان به دلیل استفاده از الیاف درجه یک و نمره نخ ریز از لطافت و درخشندگی بالای برخوردار هست به همین دلیل رنگ‌هایی بسیار متفاوت را در این فرش‌ها نسبت به سایر فرش‌های ماشینی را می‌توان دید. زیبایی این رنگ‌ها به گونه‌ای است که کاملاً مشابه نخ‌های ابریشم طبیعی دیده می‌شوند و طراحان فرش را قادر ساخته است که در طراحی فرش خلاقیت بیشتری داشته باشند و فرش‌های زیبایی را تولید کنند.

فرش کاشان اولین تولید کننده فرش ماشینی با الیاف بایر المان

شهر کاشان به عنوان مرکز تولید فرش ماشینی در دنیا، همواره سعی به تولید و استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های فرش ماشینی را داشته است. به همین دلیل فرش کاشان اولین وارد کننده نخ ۱۰۰% اکرولیک بایر المان که بهترین نخ برای فرش‌های ۷۰۰ شانه هست می‌باشد.

قیمت فرش کاشان در کارخانه فرش ستاره کوروش

قیمت فرش در کارخانه به دلیل حذف واسطه‌ها بسیار مناسب‌تر و پایین ترست، پیشنهاد فرش کاشان خرید مستقیم از خود کارخانه به صورت حضوری یا غیر حضوری از سایت فرش کوروش به نشانی bfarsh.com می‌باشد.

بهترین کیفیت برای صادرات اروپا و آمریکا

فرش ماشینی کاشان جز مهمترین اقلام صادراتی ایران در سال‌های اخیر بوده است. اما باید این نکته را در نظر داشت که برای ورود به بازارهای آمریکا و اروپا قوانین و استانداردهای بسیار سختی وجود دارد. به گونه‌ای که تنها محصولاتی با بالاترین کیفیت توان ورود به این بازارها را دارند. فرش کاشان با بالاترین کیفیت تولید و داشتن بالاترین استانداردهای بین المللی بهترین گزینه برای صادرات به این کشورها است.

خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان

تولیدی فرش کاشان

تولیدی فرش کاشان با تولید فرش از ۵۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه بیشترین سبد تولید محصولات فرش ماشینی را به خود اختصاص داده است.

تولیدی فرش کاشان با تولید فرش ۷۰۰ شانه حجم زیادی از سفارشات کشور عراق با تولید فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه سفارشات کشورهای اروپایی رو به خود اختصاص داده است

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی

این نکته را باید در نظر داشت که بهترین مکان برای خرید هر محصولی، خرید مستقیم از تولیدکننده آن است. خرید مستقیم از تولیدکننده به چند دلیل بهترین گزینه است. مهمترین دلیل قیمت مناسب است. خرید از کارخانه موجب می‌شود که واسطه‌ها حذف شده و با قیمت بسیار مناسب‌تری به محصول مورد نیز خود رسید.

همچنین با خرید از کارخانه از اصالت و کیفیت کالا می‌توان اطمینان داشت و با خیال راحت تری فرش مورد نیاز خود را تهیه کرد.

کد خبر 465563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.