خودکشی کودک ۱۲ ساله با کلت جلوی دوربین + جزئیات

دانش آموزی که با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده فیلمی از ۱۲ دقیقه پایانی عمرش به ‌جا گذاشته که انگیزه‌اش را از این اقدام نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا پس از گزارش مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله و انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد این پسر با کلت خودکشی کرده است.

جزئیات خودکشی پسر نوجوان در سعادت آباد

ساعت ۲:۳۰ ظهر شنبه ۲۲ آذر، مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله در منطقه سعادت‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر دانش‌آموز با شلیک گلوله از کلت کمری به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل حادثه شده و بررسی‌ها برای یافتن علت مرگ آغاز شد. نخستین تحقیقات نشان می‌داد، مدتی قبل پدر و مادر این پسر ۱۲ ساله از هم جدا شده و او با پدرش که پزشک است، زندگی می‌کرد.

در زمان حادثه مادربزرگ این پسر دانش‌آموز در خانه بوده، اما وقتی او در اتاق پذیرایی حضور داشته نوه‌اش به اتاقش رفته و دقایقی بعد نیز صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد، مادربزرگ وحشت زده به اتاق پسر نوجوان می‌رود و با جسدش مواجه می‌شود.

پسر نوجوان پیش از مرگش، دوربین فیلمبرداری را روشن کرده و در برابر دوربین انگیزه خود از این مرگ را بیان کرده بود؛ او گفته بود از زندگی خسته شده و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد و حتی دست نوشته‌ای با این مضمون نیز از خود به‌جا می‌گذارد؛ در پایان این فیلم ۱۲ دقیقه‌ای پسر نوجوان اسلحه کلت کمری را برداشته و به سرش شلیک می‌کند.

در ادامه بررسی‌ها پدر خانواده مدعی شد که خودش در خانه اسلحه‌ای نداشته و مشخص نیست که پسر نوجوان اسلحه را از کجا تهیه کرده است. از سویی داخل کلت کمری تنها یک گلوله بوده و او با شلیک تنها تیری که در اسلحه بوده به زندگی‌اش پایان داده است.

کد خبر 461460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • .. IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 3
    سلام،مشخصه که مرگ مشکوکی بوده.ضمن اینکه،قطعا شبکه ها اجتماعی و بعد فیلم ها تاثیری بسازی در این عمل داشته.بنظرم،باید در اینجور مواقع موبایل و یا کامپیوتر شخص به دقت بررسی بشه،و هرکس و هر سایت یا شبکه یا .. مقاله منتشر کرده یا حرف زده و این شخص خوانده و یادگرفته،اورده و با مجازات سنگین روبرو کرد! متاسفانه در شبکه اجتماعی بسیار زیاد،در خودکشی و ترقیب نوجوان و جوان به این امر! ساده و جذاب نمایش داده میشود! هرچند که خود شخص با 12 سال،قدرت تشخیص حق و باطل را داشته و مقصر نیز هست.