آمار کرونا ایران ۲۰ آبان؛ ۴۵۳ فوتی و ۱۰۳۳۹ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ بیستم آبان ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه بیستم آبان ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۰ هزار و ۳۳۹ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۷۰۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۵۳۰ هزار و ۶۹۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، سه هزار و ۸۸ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پنج هزار و ۵۸۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 454622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • S IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    7 4
    داره یه فاجعه اتفاق میفته
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      2 0
      ن خیر با این سطح فرهنگ و شعور بسیار هم طبیعیه
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    3 0
    اگه این آمار رو ضرب در سه کنیم حدود ۱۲۰ هزار فوتی داشتیم یعنی نصف فوتی های آمریکا در حالی که جمعیتمون خیلی خیلی کمتر از نصف این کشوره
  • ع IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 0
    فقط میتونم بگم ‌‌"لعنتی"
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    قربون هممون بریی با فرهنگ حال تو کی هستی که اینجوری راجع به فرهنگ مردم ایران اظهار فضل میکنی با فرهنگ، مردم تا اونجایی که می‌تونند و در توانشونه واقعا دارن رعایت می‌کنند واقعا جای تشکر داره .