گل گهر ۳- سپاهان یک / این سپاهان حالا حالاها کار دارد

تیم فوتبال سپاهان در اولین هفته لیگ برتر فوتبال برابر گل گهر متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه تیم‌های گل گهر و سپاهان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به نفع گل گهر به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان

ورزشگاه: امام علی (ع) سیرجان

گل‌ها: سعید صادقی (دقیقه ۲۹)، گادوین منشأ (دقیقه ۵۶) و یونس شاکری (دقیقه ۵۸) برای گل گهر- محمدرضا حسینی (دقیقه ۱۲) برای سپاهان

اخطار: علیرضا علیزاده (دقیقه ۶۰) از گل گهر- سروش رفیعی (دقیقه ۲۹)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۴۵)، مهدی کیانی (دقیقه ۸۸) از سپاهان

اخراج: سعید الهویی (مربی) از گل گهر

گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی (۸۳- امین پورعلی)، گادوین منشأ و یونس شاکری (۹۰- پیمان رنجبری)

سرمربی: امیر قلعه نویی

سپاهان: پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی مصلح (۷۸- محمدرضا خلعتبری)، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (۵۸- رسول نویدکیا)، محمدرضا حسینی (۸۴- رضا میرزایی)، رضا دهقانی (۵۸- کی‌روس استنلی) و سجاد شهباززاده

مربی: محرم نویدکیا

داور: موعود بنیادی فر

شرح بازی:

سپاهان در اولین دیدار خود در فصل جدید بازی را خوب آغاز کرد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی برابر گل گهر توانست ضمن تصاحب توپ و در اختیار داشتن بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کند که یکی از آنها روی کرنر ارسالی رفیعی و ضربه سر حسینی به گل تبدیل شد. در ادامه گل گهر که روی توپ‌های بلند و ضربات سر اول که به قصد موقعیت‌سازی برای بازیکنان کناری نواخته می‌شد برنامه داشت روی همین حربه توانست گل تساوی را توسط سعید صادقی به ثمر برساند.

گل گهر که از اواخر نیمه اول با شناسایی ضعف سپاهان در خط دفاع و سازمان دفاعی‌اش توانسته بود موقعیت‌های خوبی ایجاد کند نیمه دوم را خوب آغاز کرد و دو بار متوالی در فاصله دو دقیقه توسط منشأ و شاکری به گل رسید تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد.

سپاهان در نیم ساعت باقیمانده بازی برای جبران گل خورده حملات زیادی انجام داد اما گل گهر که به خوبی و حساب شده بازی را بسته بود و به دفاع کردن می‌پرداخت اجازه خود نمایی به سپاهانی‌ها نداد تا با حفظ دو گل برتری خود با ارزش ترین نتیجه هفته اول لیگ را کسب کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۲- سپاهان) - ارسال کرنر توسط سروش رفیعی در تیر دوم روی سر محمدرضا حسینی نشست تا اولین گل سپاهان در فصل جدید رقم بخورد.

۱-۱ (دقیقه ۲۹- گل گهر) - ارسال بلند توپ به زمین سپاهان پشت محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر شاکری و موقعیت سازی او برای صادقی همراه شد تا او از درون محوطه جریمه با شوتی دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

۱-۲ (دقیقه ۵۵- گل گهر) - ارسال بلند و تیز بهنام برزای از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر گادوین منشأ که روی سر اسماعیلی فر بلند شده بود تبدیل به گل شد.

۱-۳ (دقیقه ۵۸- گل گهر) - در یک ضد حمله پاس بلند گادوین منشأ، شاکری را با دروازه بان سپاهان تک به تک کرد که

دقایق حساس:

دقیقه ۸- توپ در محوطه جریمه گل گهر به نورافکن رسید که او از موقعیت شوت زنی استفاده کرد اما ضربه محکم او با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹- پرتاب اوت بلند گل گهر در محوطه جریمه سپاهان با خروج اشتباه نیازمند تبدیل به موقعیت بسیار خطرناکی شد اما ضربه بازیکن گل گهر برابر دروازه خالی سپاهان در چارچوب نبود.

دقیقه ۲۱- فرار حسینی از سمت راست و ضربه محکم او که توسط حقیقی دفع شد.

دقیقه ۴۵- روی یک ارسال توپ در تیر دوم و موقعیتی ایده‌آل روی پای نورافکن نشست اما ضربه او با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین بازیکن:

یونس شاکری و گادوین منشأ هر کدام با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

کد خبر 454007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.